چیری بلاسم فیسٹیول ، واشنگٹن کی فضا چیری بلاسم سے مہک اٹھی -
The news is by your side.

Advertisement

چیری بلاسم فیسٹیول ، واشنگٹن کی فضا چیری بلاسم سے مہک اٹھی

واشنگٹن : چیری بلاسم کے درختوں نے واشنگٹن کو جیسے گلابی چادر میں لپیٹ لیا ہے۔ یہاں چیری بلاسم فیسٹول منایا جا رہا ہے۔ شہر بھر میں چیری بلاسم کی پارٹیاں اپنے شباب پر ہیں اور دنیا بھر کے سیاح اس گلابی واشنگٹن کے دیدار کے لیے یہاں پہنچے ہوئے ہیں۔

c2

cherry

جس طرح بہار کا تصور رنگ، خوشبو اور پھولوں کے بغیر نامکمل ہے ، اسی طرح واشنگٹن میں بہار کا موسم چیری بلاسم فیسٹیول کے بغیر ناتمام تصور کیا جاتا ہے جو پوری دنیا میں واشنگٹن کی پہچان بن چکا ہے۔

c6

c5

واشنگٹن کی فضا چیری بلاسم سے مہک اٹھی، چیری بلاسم فیسٹول کے موقع پر واشنگٹن میں ہرسال ہزاروں سیاح ، اپنے اہل خانہ اور دوستوں کے ساتھ شرکت کے لیے آتے ہیں اور وہ اپنا کچھ وقت پھولوں سے لدے ہوئے چیری کے درختوں کے نیچے راہداریوں پر چہل قدمی کرتے ہوئے گذارتے ہیں۔

c7

 

واشنگٹن میں دریائے پوٹامک کے کنارے لگے چیری کے یہ درخت مارچ کے آخر اور اپریل کے شروع میں پوری آب و تاب سے اپنی بہار دکھاتے ہیں، چیری کے درختوں کی یہ خوبصورتی دس سے 14 روز کی ہوتی ہے۔ اور واشنگٹن میں انہی دنوں میں چیری بلاسم فیسٹیول منا کر بہار کا استقبال کیا جاتا ہے۔

c3

c9

چیری بلاسم پریڈ

چیری بلاسم فیسٹیول کا ایک خوبصورت حصہ چیری بلاسم پریڈ ہوتی ہے جس میں امریکہ کے مختلف ادارے اور سکولز کے بچے ثقافتی طائفوں کی صورت میں حصہ لیتے ہیں۔ اس پریڈ میں امریکہ کی مختلف ریاستوں کے رنگ نمایاں کیے جاتے ہیں۔ امریکہ کے علاوہ یہاں دیگر بہت سے ملکوں کی روایات دیکھنے کو ملتی ہیں۔ جبکہ اس پریڈ میں ایک خاص حصہ چیری کے درختوں کو واشنگٹن کا حصہ بنانے والے جاپانیوں کی شرکت بھی ہے۔

c8

خیال رہے چیری کے یہ درخت 1912ءمیں جاپانی حکومت کی جانب سے امریکہ کو جذبہ ِ خیر سگالی کے تحت بطور تحفہ بھیجے گئے۔ جس کا مقصد جاپان اور امریکہ کی دوستی کو مضبوط کرنا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں