site
stats
صحت

چینی ڈاکٹر پاکستان میں موتیے کے 500 مفت آپریشن کریں گے

کراچی : چینی ماہرین امراض چشم پاکستان آئی بینک سوسائٹی اسپتال میں آئندہ سال موتیے کے 500 مفت آپریشن کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پی ایم اے ہاوٴس پی ایم اے سینٹرکے سیکریٹری جنرل ڈاکٹر ایس ایم قیصر سجاد، انٹرنیشنل ہیلتھ ایکسچینج کواپریشن سینٹرکی ڈپٹی, ڈائریکٹر ہو می چی ، پی ایم اے کراچی کے صدر ڈاکٹر شوکت ملک ، پی ایم اے سینٹر کے خازن ڈاکٹر قاضی ایم واثق اور پی ایم اے کراچی کے جنرل سیکریٹری ڈاکٹر احمد بھیمانی نے اپنے خیالات کے اظہار کرتے ہوئے کہ کہ چینی ماہرین امراض چشم پاکستان آئی بینک سوسائٹی اسپتال میں آئندہ سال موتیے کے 500 مفت آپریشن کریں گے۔

کراچی میں یہ آپریشن روشنی کا سفر پاکستان پراجیکٹ کا حصہ ہیں، جو پاکستان میڈیکل ایسوسی ایشن اور چائینز میڈیکل ایسوسی ایشن کے اشتراک کا تسلسل ہے تاکہ پاک-چائنا میڈیکل کوریڈور کو مضبوط اور فعال بنا یا جاسکے۔

انہوں نے کہا کہ آپریشن 10جنوری سے 24جنوری تک ہوں گے اس سلسلے میں انٹرنیشنل ہیلتھ ایکسچینج کواپریشن سینٹر ،چائنا کا ایک وفد پاکستان آیا ہے تاکہ آئی کیمپ کے انتظامات کو حتمی شکل دی جا سکے۔یہ اپنی نوعیت کی پہلی سرگرمی ہے جس سے دونوں ممالک کے درمیان دوستانہ تعلقات مزید مضبوط ہونگے۔

انہوں نے بتایا کہ چار افراد پر مشتمل اس وفد کی قیادت ہومی چی کررہی ہیں جو آئی ایچ ای سی سی کی ڈپٹی ڈائریکٹر ہیں، جنہوں نے پی ایم اے کے ساتھ ایک یاداشت پر دستخط کیے ہیں اور اس فری آئی کیمپ کے انعقاد کے لئے تمام مالی اخراجات برداشت کرنے کی پیشکش کی ہے جو چین کی جانب سے پاکستان کے غریب اور ضرورت مند مریضوں کے لئے ایک تحفہ ہوگا۔

چینی وفد نے پاکستان آئی بینک سوسائٹی اسپتال کا دورہ بھی کیا ہے اور وہاں فری آئی کیمپ کے لئے دستیاب سہولتوں کا جائزہ لیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم اْمید کرتے ہیں کہ میڈیسن کے دیگر شعبہ جات کے حوالے سے بھی اسطرح کی سرگرمیاں پورے پاکستان میں منعقد کی جائیں گی۔

پی ایم اے ، سی ایم اے ، آئی ایچ ای سی سی اور او ایس پی کراچی غریب مریضوں کے مفاد میں اس پروگرام کی کامیابی کے لئے ملکر کام کر رہی ہیں، مزید برآں دو ممالک کے ڈاکٹروں کے لئے شعبہ چشم میں اپنی مہارت اور علم ایک دوسرے کے ساتھ تبادلہ کرنے کا یہ بہترین موقع ہوگا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top