The news is by your side.

Advertisement

کروناوائرس: ایک اور ملک سے حوصلہ افزا خبر آگئی

سڈنی: کروناوائرس کے خلاف جنگ میں آسٹریلیا سے مثبت خبریں سامنے آرہی ہیں، ملک کے ایک اور ریاست میں آج بھی مہلک وائرس کا کوئی کیس سامنے نہیں آیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق آسٹریلوی ریاست ’نیو ساؤتھ ویلز‘ کے بعد ’ساؤتھ آسٹریلیا‘ میں بھی کرونا وائرس کا صفر کیس ریکارڈ کیا گیا ہے، ڈاکٹرز اور طبی عملے نے اسے وبا کے خلاف اہم پیش رفت قرار دیا۔

رپورٹ کے مطابق ’ویسٹرن آسٹریلیا‘ ریاست نے دعویٰ کیا ہے کہ وہاں کے تمام اسپتال کروناوائرس سے پاک ہوچکے ہیں، جہاں عالمگیروبا کا کوئی بھی مریض زیرعلاج نہیں ہے۔

ساؤتھ ویلز میں گزشتہ ایک ہفتے کے دوران کرونا کا کوئی مریض سامنے نہیں آیا جبکہ ویسٹرن آسٹریلیا میں صرف 7 کرونا کیسز ہیں جنہیں قرنطینہ میں رکھا گیا ہے۔ پورے ملک میں صرف گزشتہ روز ایک کیس سامنے آیا۔

کس ریاست نے کروناوائرس کو شکست دے دی؟

خیال رہے کہ اس اہم پیش رفت کے بعد ریاست میں لاک ڈاؤن میں نرمی کا فیصلہ کیا گیا ہے، ممکنہ طور پر جلد 10 افراد پر مشتمل مجمع کی اجازت مل جائے گی، کافی اور قہوہ خانے بھی کھل جائیں گے۔

البتہ حکام نے ان شہریوں پر زور دیا جنہوں نے اب تک کرونا ٹیسٹ نہیں کروایا، متعقلہ اداروں کو شبہ ہے کہ اب بھی ریاست میں کرونا مریض موجود ہیں جس کی تصدیق ٹیسٹ کے بعد ہی ممکن ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں