The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کے بہنوئی میں کروناوائرس کی تصدیق

کراچی : وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کےبہنوئی میں کروناوائرس کی تصدیق ہوگئی ، وائرس کی تشخیص کے بعد انھیں آئسولیشن وارڈمنتقل کردیاگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کے بہنوئی میں کروناوائرس کی تصدیق، مرادعلی شاہ کے بہنوئی  2 روز پہلے ایران سے آئے تھے، وائرس کی تشخیص کےبعد آئسولیشن وارڈمنتقل کردیاگیا ہے۔

خیال رہے پاکستان میں کرونا وائرس کے مزید 2 کیسز سامنے آنے کے بعد متاثرہ مریضوں کی تعداد اٹھارہ ہوگئی ہے ، محکمہ صحت سندھ کےمطابق ایک کیس کراچی میں رپورٹ ہوا، مریض نےدبئی کا سفر کیا تھا جبکہ دوسرا مریض حیدرآباد سے ہے۔

معاون خصوصی صحت ڈاکٹر ظفر مرزا نے ٹوئٹ میں کہا ہے کہ متاثرہ افراد کورونامیں مبتلامریض سےرابطےمیں تھے، مزیدافراد کے ٹیسٹ ہورہے ہیں جبکہ صوبائی وزیر ناصر حسین شاہ کا کہنا تھا کہ بیرون ملک سے آنے والوں کا ڈیٹا اکٹھا کیاگیا ہے۔

وائرس پھیلنے کے خدشہ پر پاک افغان سرحدنویں روز بھی بندہے، جس سےپاک افغان ٹرانزٹ ٹریڈ اورنیٹو سپلائی معطل ہے جبکہ چمن بارڈر سولہ مارچ تک بند کر دیاگیا۔

دوسری جانب کرونا پرمحکمہ ریلیف وآبادکاری خیبرپختونخوا نےبھی گائیڈ لائنزجاری کردی ہے اور ملک میں اندرون اوربیرونی آمدورفت کےلئے چیک پوائنٹس کاطریقہ بنادیا ہے۔

پنجاب میں بھی کوروناسےبچاؤ کےلئےاقدامات کئے گئے۔۔وزیراعلیٰ پنجاب کےمطابق ضروری سامان کےلیے لئے 238 ملین مختص کردیئےگئے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں