The news is by your side.

Advertisement

صوبے کو لاک ڈاؤن کرنے کے علاوہ اور کوئی راستہ نہیں، وزیر اعلیٰ سندھ

کراچی : وزیر اعلی سندھ سید مراد علی شاہ نے کہا ہے کہ میرے پاس صوبے کو لاک ڈاؤن کرنے کے علاوہ اور کوئی راستہ نہیں ہے، حکومت سندھ نے کورونا ایمرجنسی کے نام فنڈ قائم کیا ہے، مخیر حضرات تعاون کریں۔

تفصیلات کے مطابق کورونا وائرس کی تباہ کاریوں سے بچنے کیلئے سندھ حکومت نے اہم فیصلہ کرلیا اس سلسلے میں وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ آج شام اہم اعلان کریں گے۔

اس حوالے سے ایک ویڈیو پیغام میں وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے کہا ہے کہ کورونا وائرس کی وبا دنیا بھر کی طرح پاکستان میں پھیل چکی ہے، اس وقت60فیصد لوگوں میں لوکل ٹرانسمیشن سے یہ وبا پھیلی ہے، میرے پاس صوبے کو لاک ڈاؤن کرنے کے علاوہ اور کوئی راستہ نہیں ہے۔

سید مراد علی شاہ نے کہا ہے کہ میں عوام کے لیے ایک اوراہم فیصلہ کررہا ہوں، گورنمنٹ آف سندھ کورونا ایمرجنسی کے نام فنڈ قائم کیا گیا ہے، سندھ حکومت نے فنڈز کو چلانے کیلئے 5رکنی کمیٹی قائم کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ مجھے یقین ہے کہ عوام میری بھرپور مدد کریں گے، وزیراعلیٰ سندھ نے مخیر حضرات سے گورنمنٹ فنڈ میں عطیہ دینے کی اپیل کی۔

ہم بڑے فیصلے کرنے جا رہے ہیں ،میں آج شام ایک اہم اعلان کروں گا جو عوام کے حق میں ہوگا،میں عوام کی زندگی اورصحت کی خاطر ہر وہ فیصلہ کروں گا جو ضروری ہے،انہوں نے کہاکہ حکومت بلا ضرورت کسی کو سڑک پر آنے نہیں دے گی ،ہمارے فیصلے کے بعد عوام کو محتاط ہو کر گھروں تک محدود ہونا ہوگا ۔

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے عوام سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ خدارا گھروں میں رہیں، عوام کو نہ صرف خود کو اپنے بچوں کو اور دوستوں کو بچانا ہے۔

وزیراعلیٰ سندھ نے کہا کہ ہم 15 دن کیلئے لاک ڈاﺅن کرنا چاہتے ہیں، ہم مکمل لاک ڈاﺅن کی طرف جا رہے ہیں آج ہی اعلان کروں گا،آئی جی اور ڈی جی رینجرز کے دفاتر میں کنٹرول روم قائم کیا جائے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں