The news is by your side.

Advertisement

معاہدہ ختم : شاہد آفریدی افغان کرکٹ لیگ سے دستبردار

لاہور : قومی ٹی ٹوینٹی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شاہد آفریدی افغان کرکٹ لیگ سے دستبردار ہوگئے، ان کا کہنا ہے کہ افغان بورڈ کا شکر گزار ہوں ، ذاتی مصروفیات کے باعث ایونٹ نہیں کھیل سکتا۔

یہ بات انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے تازہ پیغام میں کہی۔ تفصیلات کے مطابق دنیائے کرکٹ کے مایہ ناز آل راؤنڈر شاہد خان آفریدی نے افغانستان کی ’’اسپاغیزا کرکٹ لیگ ‘‘ کے ساتھ معاہدہ ختم کردیا ہے۔

ٹوئٹر پیغام میں ان کا مزید کہنا تھا کہ ٹی ٹوئنٹی لیگ میں بلانے پرافغان بورڈ کا تہہ دل سے شکرگزار ہوں جنہوں نے مجھے وہاں کھیلنے کی دعوت دی، تاہم میں اپنی ذاتی مصروفیات کی وجہ سے افغان کرکٹ لیگ میں شرکت نہیں کر سکتا۔

ان کا کہنا ہے کہ مستقبل میں افغان لیگ ضرور کھیلوں گا، میں ذاتی طور پر کھیلوں کے ذریعے مختلف ممالک کے درمیان تعلقات بہتر کرنے کا حامی ہوں۔

یاد رہے کہ رواں ماہ گیارہ ستمبر سے افغانستان کے دارالحکومت کابل میں شروع ہونے والی اسپاغیزا کرکٹ لیگ میں 6 فرنچائز کی ٹیموں کے مابین مقابلے ہوں گے۔

ہر ٹیم نے افغان کرکٹرز سمیت بین الاقوامی کرکٹرز کی بھی خدمات حاصل کی ہیں اس سلسلے میں اسپنگار ٹائیگرز نے بطور بین الاقوامی کرکٹر شاہد آفریدی کے ساتھ معاہدہ کیا تھا۔

یہ بات بھی پیش نظر رہے کہ قومی ٹی ٹوئنٹی ٹیم کے سابق کپتان انگلش سیزن میں ہمشائر کاونٹی کلب کی نمائندگی کررہے ہیں اور ان کی ٹیم مایہ ناز آل راؤنڈر کی شاندار سنچری کی بدولت سیمی فائنل میں جگہ بنا چکی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں