بھاری بھرکم پولیس افسر معمولی چوہے سے بری طرح خوفزدہ -
The news is by your side.

Advertisement

بھاری بھرکم پولیس افسر معمولی چوہے سے بری طرح خوفزدہ

چوہے کو دیکھ کر اکثر افراد خوف یا الجھن کا شکار ہوجاتے ہیں خصوصاً چھوٹے بچے چوہے کو دیکھ کر بری طرح خوفزدہ ہوجاتے ہیں۔ لیکن اس بھاری جثے کے پولیس افسر کا چوہے سے خوف دیکھ کر آپ بے اختیار ہنس پڑیں گے۔

امریکی ریاست فلوریڈا میں ایک پولیس ڈپارٹمنٹ کی سی سی ٹی وی فوٹیج نے انٹرنیٹ پر لاکھوں صارفین کو بے حد لطف اندوز کیا جس میں ایک پولیس افسر چوہے سے ایسے خوفزدہ ہو کر بھاگتا دکھائی دے رہا ہے جیسے وہ کوئی ہیبت ناک جانور ہو۔

فوٹیج میں پولیس افسر بہت آرام سے اور اپنے آپ میں مگن چلتا ہوا دکھائی دے رہا ہے۔ اچانک سامنے سے ایک چوہا بھاگتا ہوا آتا ہے جسے دیکھ کر پولیس افسر اچھل پڑا اور چوہے سے بھی زیادہ تیزی سے وہاں سے بھاگنے لگا۔

مزید پڑھیں: پیرس میں چوہوں کے خلاف جنگ

اس دوران اس نے اپنے دل پر بھی ایسے ہاتھ رکھ لیا جیسے اس نے کوئی نہایت بھیانک چیز دیکھ لی ہو۔

بعد ازاں وہ دیوار کی آڑ سے جھانک جھانک کر چوہے کو دیکھنے لگا کہ آیا وہ چلا گیا یا نہیں۔ اس کا انداز ایسا تھا جیسے کوئی خظرناک خلائی مخلوق اس پر حملہ کرنے والی ہو اور وہ ان سے چھپنا چاہتا ہو۔

گو کہ اس افسر کی جسامت دیکھ کر یوں لگتا ہے کہ یہ مجرموں کے لیے خوف کی علامت ہوگا، اور اس نے اپنی پیشہ وارانہ زندگی میں متعدد بار بہادری کے مظاہرے کیے ہوں گے لیکن ایک معمولی چوہے سے اس قدر خوفزدہ ہوجانے کی ویڈیو نے لوگوں کو پیٹ پکڑ کر ہنسنے پر مجبور کر دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں