The news is by your side.

Advertisement

تصاویری رپورٹ: کوپ 26 ماحولیاتی کانفرنس، بڑے عالمی رہنماؤں کی غیرسنجیدگیاں؟

اسکاٹ لینڈ کے شہر گلاسگو میں اس وقت دنیا بھر سے 20 ہزار حکومتی نمائندگان اور لیڈران موجود ہیں، جو کانفرنس آف پارٹیز (کوپ) 26 نامی سمٹ میں شرکت کے لیے آئے ہیں۔

کوپ 26 کا مقصد دنیا کو درپیش ماحولیاتی چیلنجز سے نمٹنے کے لیے اقدامات کرنا ہے۔ عالمی کانفرنس 31 اکتوبر سے 12 نومبر تک جاری رہے گی، جس میں دنیا بھر کے لیڈران موسمیاتی تبدیلیوں سے نمٹنے اور اس حوالے سے اقدامات پر اپنی قیمتی آرا پیش کریں گے۔

اس کانفرنس میں امریکی صدر جوبائیڈن، برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن، اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انتیو گوتریس سمیت دیگر اہم رہنماؤں نے شرکت کی ہے۔

گزشتہ روز امریکی صدر کی ایک ویڈیو انٹرنیٹ پر وائرل ہوئی، جس میں وہ کانفرنس میں تقریر کے دوران نیند کے جھونکوں کے مزے لے رہے تھے۔

ویڈیو وائرل ہونے کے بعد انٹرنیٹ صارفین نے جوبائیڈن کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا اور کہا کہ اتنے اہم مسئلے پر امریکی صدر کی عدم توجہی قابلِ تشویش ہے۔

علاوہ ازیں برطانوی وزیر اعظم اور  طبیعاتی تاریخ دان ڈیوڈ ڈیوڈ ایٹنبرو کی اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل کے ساتھ تصاویر وائرل ہوئیں، جن میں وہ بغیر ماسک اور سماجی فاصلے کے ایک صوفے پر بیٹھے خوش گپیوں میں مصروف تھے۔

اس کے علاوہ بھارتی وزیراعظم کی تصاویر بھی سامنے آئیں جن میں وہ اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل سے کرونا ایس او پیز کی خلاف ورزیوں کے ساتھ بغل گیر ہورہے تھے جبکہ اسٹیج پر برطانوی وزیر اعظم بھی موجود تھے۔

کانفرنس میں ماحولیاتی تبدیلیوں کے حوالے آواز اٹھانے والی نوجوان رہنما گریٹا تھنبرگ سمیت دیگر رضاکار بھی شریک ہوئے۔ شرکا میں سے کچھ نے کرونا ایس او پیز کو ملحوظ خاطر نہیں رکھا۔ کوپ 26 کی تصاویر سامنے آنے کے بعد انٹرنیٹ صارفین عالمی رہنماؤں کی غیرسنجیدگیوں اور کرونا ایس او پیز کی خلاف ورزیوں پر سیخ پا بھی ہیں۔

یاد رہے کہ چھ سال قبل پیرس میں عالمی رہنماؤں نے اس مقصد پر اتفاق کیا تھا، کوپ میں اُن فیصلوں پر ہونے والی پیشرفتوں کا جائزہ لیا جا رہا ہے، کانفرنس کے اختتام پر اہم اعلانات کا امکان بھی ظاہر کیا جارہا ہے۔

کانفرنس میں سب سے زیادہ زور کاربن کا اخراج کم سے کم کرنے، پلاسٹک کے استعمال کو ختم کرنے پر دیا جارہا ہے، اس حوالے سے سائنسی ماہرین بھی تباہ کاریوں کے حوالے سے رپورٹ پیش کریں گے۔

تصاویر دیکھیں

Comments

یہ بھی پڑھیں