The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس کا خوف، سپر مارکیٹ میں خواتین ’ٹوائلٹ پیپر‘ پر الجھ گئیں

سڈنی: کورونا وائرس کی وبا نے دنیا بھر میں اپنی لپیٹ میں لے رکھا ہے، آسٹریلیا میں سپر مارکیٹ میں شاپنگ کے دوران تین خواتین ٹوائلٹ پیپر پر الجھ گئیں جس کی ویڈیو وائرل ہوگئی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق کورونا وائرس کے خوف میں مبتلا تین خواتین سڈنی کی سپر مارکیٹ میں ٹوائلٹ پیپر پر لڑ پڑیں جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

خواتین کے جھگڑنے پر سپر مارکیٹ انتظامیہ نے بیچ بچاؤ کرانے کی کوشش کی اور ناکامی پر پولیس کو طلب کیا، پولیس نے ایک خاتون کو حراست میں لے لیا۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ تینوں خواتین ایک دوسرے سے ٹوائلٹ پیپر چھیننے میں مصروف ہیں اور غصے میں چیختے ہوئے ایک دوسرے کے بال کھینچ رہی ہیں۔

رپورٹ کے مطابق ایک خاتون کا کہنا تھا کہ مجھے صرف ایک پیکٹ چاہئے تھا لیکن اس خاتون نے پوری ٹرالی ٹوائلٹ پیپر سے بھر لی ہے اور مجھے ایک ٹوائلٹ پیپر بھی نہیں ملا ہے۔

سپر مارکیٹ کی جانب سے ٹوائلٹ پیپر کی فروخت وافر مقدار میں شروع کردی گئی ہے اور صارفین کویقین دہانی کرائی ہے کہ کوئی کمی نہیں ہے آرام سے ٹوائلٹ پیپر خریدے جاسکتے ہیں۔

واضح رہے کہ آسٹریلیا میں نئے کورونا وائرس کے 70 سے زائد کیسز کی تصدیق ہوئی ہے، کورونا وائرس سے دنیا بھر میں ایک لاکھ سے زائد افراد متاثر ہوئے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق آسٹریلیا کی جنوب مشرقی ریاست وکٹوریہ میں ایک ڈاکٹر جو حال ہی میں امریکا سے واپس آیا تھا، اس نے وائرس کی علامات ہونے کے باوجود 70 مریضوں کا علاج کیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں