The news is by your side.

Advertisement

اومیکرون سے تحفظ کے لیے ویکسین کی کتنی ڈوز ضروری ہیں؟ نئی تحقیق

طبی محققین نے ایک ریسرچ کے بعد نتائج دیکھتے ہوئے کہا ہے کہ کرونا وائرس کے اومیکرون ویرینٹ سے تحفظ کے لیے کووڈ ویکسین کی 3 ڈوز ضروری ہیں۔

طبی جریدے برٹش میڈیکل جرنل میں شائع تحقیق کے مطابق کووڈ ویکسین کی 3 ڈوز اومیکرون سے بیمار ہونے سے بچانے کے لیے انتہائی ضروری ہیں، محققین نے بتایا کہ فائزر اور موڈرنا ویکسینز کا بوسٹر ڈوز لوگوں کو اومیکرون ویرینٹ سے مناسب تحفظ فراہم کرتا ہے۔

اس تحقیق کے لیے محققین نے مارچ 2021 سے جنوری 2022 کے دوران امریکا کے 21 اسپتالوں کے لگ بھگ 12 ہزار افراد کے ریکارڈ کا جائزہ لیا  جن میں سے 5700 سے زیادہ افراد میں کووڈ 19 کی تشخیص ہوئی تھی۔محققین نے ان افراد میں کرونا وائرس کی مختلف اقسام جیسے ایلفا، ڈیلٹا یا اومیکرون کے خلاف ویکسینیشن کی افادیت کی جانچ پڑتال کی۔

نتائج میں دیکھا گیا کہ کسی ایم آر این اے ویکسین کی 2 ڈوز سے کرونا کی علامات کے باعث اسپتال میں داخلے کے خطرے سے 65 فیصد تک کمی آئی، جب کہ ویکسین کی 3 ڈوز  سے یہ خطرہ 85 فیصد تک کم ہو گیا۔محققین نے کہا ہے کہ ایم آر این اے ویکسینز سے کرونا وائرس کی اقسام سے بیماری کی صورت میں اسپتال میں داخلے کے خطرے سے ٹھوس تحفظ ملتا ہے۔

نتائج کو دیکھتے ہوئے محققین نے کہا کہ بوسٹر ڈوز آبادی کی سطح میں کووڈ سے شدید بیماری اور اموات کے خلاف تحفظ فراہم کرنے کے لیے ناگزیر ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں