The news is by your side.

Advertisement

ڈی آئی خان: عید سے پہلے سخت سیکیورٹی‘ گرفتاریاں

ڈیرہ اسماعیل خان : ڈیرہ پولیس کاجرائم پیشہ عناصر کے خلاف سرچ اینڈ سٹرائیک آپریشن‘23مشکوک افراد گرفتار بھاری مقدار میں اسلحہ برآمد کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق گرفتار ہونےو الے ملزمان سے 02کلاشنکوف،01بندوق،03پستول،232عدد کارتوس برآمد کیے گئے ہیں، جبکہ 07غیر رجسٹرڈ کرایہ دار وں کے خلاف مقدمات درج کیے گئے ہیں۔

ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر ڈیرہ اسماعیل خان عبدالصبور خان کی جانب سے جاری ہونیوالے ایک اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ رمضان کے آخری عشرہ و عید الفطر کے تحت ملک دشمن عناصر کے خلاف گھیرا تنگ کرتے ہوئے ضلع میں سرچ اینڈ سٹرائیک اپریشن کا سلسلہ شروع کیا ہوا ہے۔

پروآ اور پہاڑپور سرکلز میں سرچ اینڈ سٹرائیک اپریشن کے دوران 120گھروں کو چیک کرکے 07مکانوں کی رجسٹریشن نہ ہونے کی وجہ سے مقدمات درج کیے گئے۔جبکہ 23مشکوک افرادکے قبضہ سے غیر قانونی اسلحہ و ایمونیشن 02کلاشنکوف ، 01بندوق، 03پستول،232عدد کارتوس برآمد کرکے مقدمات درج رجسٹر کیے گئے۔

علاوہ ازیں پہاڑپور سرکل میں منشیات فروخت کرنے والے تین نامی گرامی سمگلران کو بھی گرفتار کیا گیا اور ان کے قبضہ سے 4270گرام چرس برآمد کرکے مقدمات درج کیے گئے۔

ڈسٹرکٹ پولیس آفسیر کی ہدایت پر ڈیرہ اسماعیل خان میں رمضان المبارک کے آخری عشرے اور عید الفطر کے لئے سیکورٹی پلان تشکیل دے دیا گیا ۔اہم حساس مقامات ،مساجد ،تجارتی مراکز اور بازاروں میں سیکورٹی کے لئے پولیس افسران واہلکار وں کے علاوہ لیڈیز پولیس تعینات کرنے کے احکامات جاری کردیئے گئے ۔

ٹریفک کی روانی کے لئے سپیشل روٹس بھی مقر رکیے گئے ہیں ۔پولیس افسران و اہلکاروں کی چھٹیا ں منسوخ کردی گئی ہیں ۔تجارتی مراکز اور بازاروں میں غیر معمولی رش کو کنٹرول کرنے کے لئے سپشل روٹس مقرر کردیئے گئے جبکہ ٹریفک پولیس اہلکاروں کی اضافی نفری بھی تعینات کردی گئی ۔

تمام سرکل ڈی ایس پیز اورایس ایچ او کو اضافی گشت کے علاوہ اہم مقامات ،شاہرائوں اور مساجد کے لئے اضافی نفری تعینات کرنے کی خصوصی ہدایات جاری کی گئی ہیں ۔اہم مقامات بازاروں مارکیٹوں میں مرد وخواتین پولیس اہلکاروں کی ڈیوٹیاں لگادی گئیں ہیں جبکہ پولیس موبائل پیٹرولنگ میں اضافہ کردیاگیا جبکہ ضلع بھر کے داخلی وخارجی راستوں پر ناکہ بندیاں سخت کردی گئیں ۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں