The news is by your side.

Advertisement

نشے کے عادی شخص نے فائرنگ کرکے گھر کے 6 افراد کو قتل کرڈالا

لاہور : نشے کے عادی شخص نے فائرنگ کرکے گھر کے چھ افراد کو قتل کردیا، قتل ہونے والوں میں ملزم کا والد ، والدہ ، بہن ، بھنجا اور خالہ ساس شامل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے دارلحکومت میں لاہور میں قتل کا اندوہناک واقعہ پیش آیا ، جہاں گرین ٹاؤن امیرچوک کے قریب ایک شخص نے فائرنگ کردی ، جس کے نتیجے میں 6 افراد جاں بحق ہوگئے۔

ملزم نے پہلے ماں ، باپ ، بہن اور بھائی پر گولیاں برسائیں اور پھر سسرال جا کر بھی فائرنگ کی، جس کے نتیجے میں ساس اور قریبی عزیز جاں بحق ہوگئے۔

پولیس نے بتایا کہ ملزم نے آئس نشہ کر رکھا تھا ، سینئر پولیس افسران فرانزک ٹیمون نے موقع سے شواہد اکٹھے کر لیے اور ملزمان کی گرفتاری کے لئے ٹیمیں تشکیل دے دی۔

قائمقام سی سی پی او شہزادہ سلطان نے گرین ٹاؤن میں 5 افراد کے قتل کا نوٹس لیتے ہوئے ایس ایس آپریشنز سے رپورٹ طلب کرلی اور
اندوہناک قتل میں ملوث ملزمان کی فوری گرفتاری کی ہدایت کی۔

گھر میں فائرنگ کے واقعے کی تفتیش میں میں پولیس نے بتایا کہ ملزم عابد نے اپنے ہی گھر پرفائرنگ کرکے 4افرادکو قتل کیا، ملزم نے اپنی والدہ، والد، ہمشیرہ ، چھوٹے بھائی پر فائرنگ کی۔

پولیس کا کہنا تھا کہ گھر میں فائرنگ کے بعد ملزم عابد نے ہی باگڑیاں میں سسرال جاکر خالہ ساس اور سسرپرفائرنگ کی۔

پولیس نے بتایا کہ ملزم عابد کو گرفتار کر لیا گیا ہے اور مزید تفتیش جاری ہے ، ابتدائی تحقیقات میں ملزم نے بیان میں کہا ان لوگوں نے بیٹے پر تشدد کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں