The news is by your side.

Advertisement

ڈاکٹری نسخے کے بغیر ادویات کی فروخت پر پابندی عائد

اسلام آباد: وفاقی ڈرگ انسپکٹر نے پاکستانی سٹیزن پورٹل پر عوامی شکایات موصول ہونے کے بعد ڈاکٹری نسخے کے بغیر ادوایات کی فروخت پر پابندی عائد کردی۔

ڈرگ انسپیکٹر کی جانب سے جاری ہونے والا حکم نامہ اسلام آباد کے تمام میڈیکل اسٹورز، فارمیسیز اور ڈسٹری بیوٹرز کو ارسال کردیا گیا جس میں میڈیکل اسٹور پر فارمسٹ کی موجودگی لازمی قرار دی گئی ہے۔

حکم نامے میں تنبیہ کی گئی ہے کہ کوئی بھی میڈیکل اسٹور فارمسسٹ کی عدم موجودگی میں ادویات فروخت نہیں کرسکتا ، اسلام آباد کے ہرخاص وعام میڈیکل اسٹور سےادویات نہیں خریدسکےگا۔

مزید پڑھیں: سرکاری ادویات کی فروخت کا انکشاف، تین ملزمان گرفتار

ڈرگ انسپیکٹر نے میڈیکل اسٹورز مالکان کو ہدایت کی کہ وہ رجسٹرڈ ڈاکٹری نسخے پر ہی ادویات فراہم کریں اور اُس کا کا ریکارڈ رکھنے بھی لازمی اپنے پاس محفوظ رکھیں۔

حکم نامے کے مطابق وزیراعظم سٹیزن پروٹل پر بے پناہ عوامی شکایات موصول ہوئیں جس کے بعد حکم نامہ جاری کیا گیا، جو میڈیکل اسٹور اور ڈسٹری بیوٹر خلاف ورزی کرے گا اُسے فوری سیل کردیا جائے گا۔

واضح رہے کہ تحریک انصاف کی حکومت کی جانب سے عوامی شکایات کے ازالے کے لیے گزشتہ برس کے آخر میں پاکستان سٹیزن پورٹل کے نام سے موبائل ایپ متعارف کرائی گئی تھی جس کے ذریعے عوام آن لائن درخواستیں دائر کر کے اپنے مسائل حل کروارہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پاکستان سٹیزن پورٹل ایپلی کیشن کی ورلڈ گورنمنٹ سمٹ میں دوسری پوزیشن

سٹیزن پورٹل کی براہ راست مانیٹرنگ وزیراعظم خود کرتے ہیں، یہی وجہ ہے کہ عوام کی جانب سے دائر درخواستوں پر فوری ایکشن لیا جاتا ہے اور اُن کے مسائل ہوتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں