The news is by your side.

Advertisement

رکن اسمبلی دعا بھٹو نے اپنی شادی ڈکلیئر کردی

کراچی: تحریک انصاف کے رکن سندھ اسمبلی حلیم عادل شیخ نے دعا بھٹو نے شادی کی تصدیق کردی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پی ٹی آئی رکن سندھ اسمبلی دعا بھٹو نے اپنی شادی ڈیکلیئر کردی، رکن سندھ اسمبلی دعا بھٹو نے بیٹے کا نام ’کامل حلیم شیخ‘ رکھ دیا۔

بچے کی تصاویر کے ساتھ بیٹے کا نام بھی سوشل میڈیا پر لکھ دیا، دعا بھٹو نے اپنے نومولود بیٹے کے ساتھ اپنی تصویر شیئر کردی۔

اپوزیشن لیڈر سندھ اسمبلی حلیم عادل شیخ نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ مبارک باد قبول کرتا ہوں کوئی اعتراض نہیں ہے۔

حلیم عادل شیخ نے بتایا کہ دعا بھٹو سے 2018 میں شادی ہوئی تھی۔

سیاسی کیریئر

دعا بھٹو 2018 کے عام انتخابات میں خواتین کے لیے مخصوص نشست پر پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی امیدوار کی حیثیت سے سندھ کی صوبائی اسمبلی کے لیے منتخب ہوئیں۔

توجہ دلاؤ نوٹس

دعا بھٹو متحرک اور سرگرم عمل صوبائی اسمبلی رکن ہیں جو قائمہ کمیٹیوں ، توجہ دلاؤ نوٹس اور اسمبلی کی قراردادوں میں شریک رہیں۔ دعا بھٹو نے سندھ کی صوبائی اسمبلی میں توجہ دلاؤ نوٹس میں بتایا کہ گمبٹ اسپتال کے مریضوں کے پاس طبی سہولیات کا شدید فقدان ہے، اس حوالے سے سندھ کی صوبائی حکومت کو اقدامات اٹھانے کی ضرورت ہے۔

سوشل میڈیا

دعا بھٹو سوشل میڈیا پر بھی بہت متحرک ہیں، ٹویٹر، یوٹیوب اور فیس بک پر وہ اپنی سیاسی سرگرمیوں اور سندھ حکومت کی غلطیوں کو اجاگر کرتی رہتی ہیں، ان کے نام سے بہت سے جعلی سوشل میڈیا اکاؤنٹ بھی ہیں جس پر تحقیق بھی ہوئی اور دعا بھٹو نے بہت سے اکاؤنٹ سے لا تعلقی کا اظہار کیا۔]

Comments

یہ بھی پڑھیں