The news is by your side.

Advertisement

ایران کی دبئی کو نشانہ بنانے کی مبینہ دھمکی پر امارات کا ردعمل آگیا

دبئی کی حکومت نے ایران کی جانب امارات کو نشانہ بنانے سے متعلق برطانوی میڈیا کے دعوؤں کی سختی سے تردید کرتے ہوئے دھمکیوں کو افواہ قرار دیا ہے۔

مشرق وسطیٰ میں امریکا اور ایران کے درمیان جاری سخت ترین کشیدگی میں فریقین کا ایک دوسرے کو دھمکیاں دینے کا سلسلہ برقرار ہے، برطانوی میڈیا نے دعویٰ کیا کہ ایران نے دبئی اور اسرائیل کو بھی نشانہ بنانے کی دھمکی دی ہے، برطانوی میڈیا کے مطابق امریکا نے کارروائی کی تو ایران دبئی اور اسرائیل کو نشانہ بنا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ایران نے دبئی کو بھی نشانہ بنانے کی دھمکی دے دی

گزشتہ رات بغداد میں امریکی فوجی اڈوں پر ایرانی حملوں کے بعد پاسداران انقلاب نے بیان میں تنبیہہ کی تھی کہ امریکا خطے سے اپنی افواج نکالے، ورنہ اسرائیل اور امریکی اتحادیوں کو بھی نشانہ بنائیں گے، اگر امریکی اتحادی ممالک سے حملہ ہوا تو اس کا بھی بھرپور جواب دیں گے اور آیندہ کسی امریکی حملے کی صورت میں مزید سخت جواب دیا جائے گا۔

برطانوی میڈیا کی رپورٹ پر دبئی حکومت نے ردعمل دیتے ہوئے امارات کو محفوظ قرار دیا ہے، دبئی میڈیا ہاؤس سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ برطانوی میڈیا کی رپورٹس میں دبئی کو نشانہ بنانے کی دھمکیاں صرف افواہ ہیں اور ان جعلی خبروں میں کوئی صداقت نہیں۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ ایران کے کسی حکام، سرکاری عہدیدار یا اعلیٰ حکومتی شخصیت نے دبئی کو نشانہ بنانے سے متعلق دھمکی آمیز بیان جاری نہیں کیا لہذا بین الاقوامی اور سوشل میڈیا پر زیر گردش دھمکیوں کو صرف افواہ سمجھا جائے۔

قبل ازیں سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر یو اے ای کے وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ فریقن کو سیاسی راستہ اپناتے ہوئے معاملہ حال کرنا چاہیے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں