The news is by your side.

Advertisement

دبئی ایئرپورٹ مسلسل پانچویں سال دنیا کا مصروف ترین ایئرپورٹ قرار

دبئی: متحدہ عرب امارات کے شہر دبئی کے انٹرنیشنل ایئرپورٹ نے مسلسل پانچویں بار سال کے مصروف ترین فضائی اڈے کا اعزاز اپنے نام کرلیا ہے۔

دبئی ایئرپورٹ انتظامیہ کے مطابق رواں سال مطلوبہ ہدف مکمل نہ ہونے کے باوجود دبئی ایئرپورٹ 2013 سے مسلسل دنیا کے سب سے مصروف ترین ایئرپورٹ کے اعزاز کا حامل ہے۔

ایئرپورٹ انتظامیہ کا کہنا تھا کہ پچھلے سال کے دوران دبئی ایئرپورٹ پر 90 کروڑ افراد نے سفر کیا ہے، ان افراد میں سب سے زیادہ بھارتی مسافر تھے جن کے بعد دوسرے نمبر پر سعودی مسافر ہیں۔

مزید پڑھیں: امارات ایئرلائنزکی پاکستان کے لیے پروازوں کی تعداد میں کمی

قبل ازیں سال 2017 کے دوران تقریبا 89 کروڑ افراد نے دبئی ایئرپورٹ کے ذریعے سفر کیا تھا۔

دبئی ایئرپورٹ بین الا براعظمی فضائی روٹس کے درمیان ٹرانسٹ حب کی حیثیت رکھتا ہے اور خلیج کے دیگر ممالک کی طرح اس کے مسافروں کی تعداد میں گزشتہ چند سالوں میں حیرت انگیز اضافہ دیکھنے میں آیا ہے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل لندن کا ہیتھرو ایئرپورٹ دنیا کا سب سے مصروف ترین ایئرپورٹ ہوا کرتا تھا تاہم دبئی نے اس سے یہ اعزاز سنہ 2014 میں چھین لیا تھا اور آج تک پہلی پوزیشن کو برقرار رکھنے میں کامیاب رہا ہے۔

یاد رہے کہ امریکا کی جانب سے دو سال قبل متحدہ عرب امارات سمیت مڈل ایسٹ اور شمالی افریقہ کے کئی ممالک سے لیپ ٹاپ اور ٹیبلٹ لے کر سفر کرنے پر پابندی عائد کردی تھی۔

جولائی 2017 میں پابندی عائد ہونے کے پانچ ماہ بعد ہی دبئی کی ایئر لائن ایمرٹس نے اعلان کیا تھا کہ نئے حفاظتی اقدامات کے بعد انہیں امریکا کی جانب سے عائد کردہ اس پابندی سے استثنیٰ مل گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں