نیدرلینڈز: ریلوے اسٹیشن پر چاقو سے حملہ، تین افراد زخمی: Dutch: Police
The news is by your side.

Advertisement

نیدرلینڈز: ریلوے اسٹیشن پر چاقو سے حملہ، تین افراد زخمی

ایمسٹرڈیم: نیدرلینڈز کے مصروف ترین ریلوے اسٹیشن پر مشتبہ شخص نے چاقو سے حملہ کردیا جس کے باعث تین افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق نیدرلینڈز کے دارالحکومت ایمسٹرڈیم میں قائم مصرف ترین ریلوے اسٹیشن پر مشتبہ شخص نے حملہ کردیا جس کے نتیجے میں تین افراد شدید زخمی ہوئے بعد ازاں پولیس نے بھرپور کارروائی کی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ڈچ پولیس نے پہلے فائرنگ کرکے حملہ آور کو زخمی کیا اور پھر موقع پر ہی گرفتار بھی کرلیا، واقعے کے بعد حملہ آور اور دیگر تین زخمیوں کو علاج کے لیے اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

پولیس کا کہنا تھا کہ واقعہ دوپہر میں پیش آیا اس دوران ہزاروں افراد ریلوے اسٹیشن پر موجود تھے، جبکہ پولیس نے دیگر قانونی کارروائی کے لیے ریلوے اسٹیشن کو خالی بھی کرایا تھا۔

برطانیہ میں چاقو زنی کی واردات ایک اور گلوکار ہلاک

خیال رہے کہ حکام کی جانب سے اب تک واضح نہیں کیا گیا کہ یہ واقعہ دہشت گردی کا ہے یا نہیں، تاہم مقامی میڈیا نے پولیس ذرائع کے حوالے سے بتایا ہے کہ واقعے کی تفتیش میں تمام پہلوؤں کو پیش نظر رکھا جا رہا ہے۔

واضح رہے کہ ہالینڈ وہ ملک ہے جہاں کئی برسوں سے کوئی بڑا دہشت گردی کا واقعہ پیش نہیں آیا تاہم اس کے پڑوس ممالک میں دہشت گردی کے واقعات رونما ہوچکے ہیں۔

یاد رہے کہ یکم اگست کو برطانیہ میں موسکو17 میوزیکل گروپ کے ایک اور گلوکار کو تشدد کے بعد اسی مقام پر چاقو کے وار کرکے قتل کردیا گیا تھا جہاں اس کے دوست کو موت کے گھاٹ اتارا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں