The news is by your side.

وزارت خزانہ نے جولائی تا اکتوبر معاشی رپورٹ جاری کردی

اسلام آباد : وزارت خزانہ کی جانب سے چار ماہ کی معاشی اپ ڈیٹ رپورٹ جاری کردی گئی ہے جس کے تحت مالیاتی خسارہ 804ارب روپے تک پہنچ گیا۔

تفصیلات کے مطابق معاشی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ مالیاتی خسارہ84فیصد اضافے کے ساتھ 804ارب روپے تک پہنچ گیا، گزشتہ مالی سال مالیاتی خسارہ 438ارب روپے تھا۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ترقیاتی بجٹ میں کی فنڈنگ میں48فیصد کمی ہوئی،رواں مالی سال جولائی سے اکتوبر ترسیلات زر، بیرونی سرمایہ کاری میں کمی ہوئی۔

وزارت خزانہ کے مطابق رواں مالی سال جولائی سے اکتوبر ترسیلات زر8.6 فیصد کم ہوئیں، گزشتہ جولائی سے اکتوبر ترسیلات زر10.8ارب، رواں سال 9.8ارب ڈالر رہیں۔

جولائی سے اکتوبر کی برآمدات میں2.6فیصد اضافہ جبکہ درآمدات میں11.6فیصد کمی واقع ہوئی، ایف بی آر محصولات میں جولائی سے اکتوبر16.6فیصد کا اضافہ ہوا۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ نان ٹیکس آمدن میں گزشتہ مالی سال اسی عرصے کی نسبت15.5فیصد کمی ہوئی، رواں مالی سال اکتوبر تک زرعی شعبے کو قرضوں میں31.5فیصد کا اضافہ ہوا۔

وزارت خزانہ کے مطابق جولائی سے اکتوبر افراط زر کی شرح25.5فیصد اضافہ ہوا، اکتوبر2022میں مہنگائی کے بڑھنے کی شرح26.6 فیصد ریکارڈ کی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں