The news is by your side.

Advertisement

عید میلاد النبی ﷺ کے حوالے سے علی ظفر کا کلام جاری

کراچی: ملک بھر میں آج جشن عیدمیلاد النبی ﷺ کو مذہبی جوش و خروش سے منایا گیا، ہر شخص نے پرمسرت دن کو اپنے انداز سے منایا اور دوستوں کو مبارک باد کے پیغامات بھیجے۔

پاکستانی اداکار اور معروف شخصیات نے بھی مذہبی عقیدت و احترام کے ساتھ محسنِ انسانیت حضور اقدس ﷺ کے ولادت کے دن کو منایا اور مبارک باد پیش کی۔ پاکستانی گلوکار اور اداکار علی ظفر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اپنے نئے کلام کی ویڈیو شیئر کی اور لکھا کہ ’’آج وہ دن ہے کہ جب حضور اکرم ﷺ تمام انسانوں کے لیے رحمت بن کر دنیا میں تشریف لائے، یہ کلام میری طرف سے اُس ہستی کے لیے چھوٹا سا ہدیہ ہے، اللہ ہم سب پر اپنی سلامتی قائم رکھے‘‘۔

اداکارہ مہوش حیات نے نعتِ رسول مقبول ﷺ کا شعر لکھا ’دعا جو نکِلی تھی دل سے آخر، پلٹ کے مقبول ہو کے آئی، وہ جذبہ جس میں تڑپ تھی سچی، وہ جذبہ آخر کو کام آیا!! زہے مقدر حضورِ حق سے سلام آیا پیام آیا!‘

اداکار ہمایوں سعید نے عید میلاد النبی کی مبارک باد پیش کرتے ہوئے لکھا کہ ’’اللہ ہم سب کو  نبی ﷺ کی سیرتِ طیبہ اور تعلیمات پر عمل کرنے کی توفیق عطا فرمائے تاکہ ہم اچھے انسان بن سکیں‘‘۔

پاکستانی گلوکار و اداکار فخر عالم نے بھی ٹویٹ‌ کیا۔

یاد رہے کہ جشن عید میلاد النبی ﷺ کے سلسلے میں کراچی سمیت ملک کے طول عرض میں عمارتوں کو برقی قمقموں سے سجایا گیا جبکہ ہر سو درودو سلام کی صدائیں بلند ہو رہی ہیں۔

ویڈیو دیکھیں: سرفراز احمد کی خوبصورت آواز میں‌ نعتِ‌ رسول ﷺ ، ویڈیو دیکھیں

جشن عید میلادالنبی کے سلسلے میں عاشقان رسول ﷺ نے خانہ کعبہ اور مسجد نبوی کے حوبصورت ماڈلز بنا کر سرور کائنات سے اظہار عقیدت کیا، رسول کریم ﷺ محبت کا تقاضا ہے کہ مسلمان متحد ہو کر معاشرے میں امن و آشتی قائم کریں کیونکہ آپ ﷺ نے امن و محبت، بھائی چارگی اور احترام انسانیت کا ہی درس دیا جو رہتی دنیا تک قائم رہے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں