The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم پاکستان زندہ ہے اوررہے گی، فیصل سبزواری

کراچی : ایم کیو ایم پاکستان کے مرکزی رہنما فیصل سبزواری نے کہا ہے کہ الیکشن میں ہم جس نام سے بھی جائیں ایم کیوایم پاکستان زندہ ہے اور رہے گی، کسی دباؤکےتحت پی ایس پی والوں کے پاس نہیں گئے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور میں میزبان وسیم بادامی سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، اس موقع پر پی ایس پی رہنما رضا ہارون پی پی پی کے رہنما نبیل گبول اور متحدہ کے رکن اسمبلی سلمان مجاہدبلوچ بھی موجود تھے۔

فیصل سبزواری کا پی ایس پی اور ایم کیو ایم کے سیاسی اتحاد کے حوالے سے کہنا تھا کہ ایم کیوایم نے مثبت سوچ کے ساتھ یہ قدم اٹھایاہے، پی ایس پی سےسیاسی اتحاد ہوا ہے۔

یہ سیاسی اتحادایک نام، ایک منشور اور ایک انتخابی نشان پرہوا ہے، فاروق ستار کہہ چکے ہیں کہ ایک حکمت عملی طے کی جائےگی۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ الیکشن میں ہم جس نام سے بھی جائیں ایم کیوایم پاکستان زندہ رہےگی،5نومبر کے کامیاب جلسے نے بھی ثابت کردیا کہ ایم کیوایم زندہ ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ کسی دباؤکےتحت پی ایس پی والوں کےپاس نہیں گئے، پی ایس پی ہماری پریس کانفرنس میں آئی ہم نہیں گئے، تمام خواہشات کو پورا نہیں کیاجاسکتا۔

ایک ایجنڈے پربات ہوئی ہے، میں ایم کیوایم پاکستان کےساتھ ہوں، انہوں نے واضح الفاظ میں کہا کہ ایم کیوایم پاکستان زندہ ہے اور ہمیشہ موجود رہے گی۔

ایک نام، ایک نشان اورایک پارٹی پربات ہوگی، رضا ہارون

پی ایس پی رہنما رضا ہارون کا کہنا تھا کہ ایم کیوایم سے متعلق ہمارامؤقف واضح ہے، مجھےنہیں لگا کہ کسی سیاسی اتحاد پرگفتگو ہوئی ہے، ایک نام، ایک نشان اورایک پارٹی پربات ہوگی۔

ہم نے تو ہمیشہ کہا کہ ہمارے دروازے سب کیلئے کھلے ہیں، ہم نے کب کہا کہ بات چیت کا سوال ہی پیدانہیں ہوتا، ایم کیوایم بانی کی تھی ہےاور رہےگی، ہم نے صرف اگلےالیکشن نہیں بلکہ آئندہ آنے والی نسلوں کیلئےکام کرناہے، ہمیں اب نئے دورکا آغازکرنا چاہئے۔

ان کا کہنا تھا کہ کل کی ملاقات میں برف پگھلی اورآج یہ سب ہواہے، ایم کیوایم پاکستان کے3رہنماؤں نے آج آصف زرداری سےملاقات کی، نبیل گبول سےگزارش ہے میرےبیان کو دوبارہ سن لیں۔

نئی پارٹی کا نام پاکستان قومی موومنٹ رکھاجائےگا، نبیل گبول

نبیل گبول نے اپنی گفتگو میں انکشاف کیا کہ نئی پارٹی کا نام پاکستان قومی موومنٹ رکھاجائےگا، مصطفیٰ کمال تو کہتےتھے کہ ملنے کاسوال ہی پیدانہیں ہوتا، رضاہارون میرے بہت اچھے دوست ہیں یہ ہی مجھےایم کیوایم میں لے کر گئے تھے۔

نبیل گبول کا مزید کہنا تھا کہ ایم کیوایم اور پی ایس پی کے اتحاد کی خبرچھ ماہ پہلےدی تھی، پرویز مشرف کی کوششوں سےہی ایم کیوایم اورپی ایس پی ایک ہوئے۔

مجھے ایم کیوایم سے نکالنے والے خود نکل گئے، سلمان مجاہد بلوچ

سلمان مجاہد بلوچ نے بتایا کہ فاروق ستار سے رابطہ کمیٹی کے ارکان نےناراضگی کااظہار کیا ہے، اجلاس میں رابطہ کمیٹی ارکان نے کہا کہ اگریہی کرنا تھا تو ہمیں کیوں بےوقوف بنایا؟

انہوں نے کہا کہ مجھے ایم کیوایم سے نکالنے والے آج خود ایم کیوایم سے نکل گئے، فاروق ستار نے آج خود ہی ایم کیوایم کو ختم کردیا۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ مصطفیٰ کمال جب سے آئےتھے تب سےملاقاتیں جاری تھیں، آج میری آصف زرداری سے ملاقات ہوئی ہے، جس میں حلقے کے مسائل پر گفتگو کی ہے، پیپلزپارٹی میں شامل نہیں ہورہاہوں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں