The news is by your side.

Advertisement

طیارہ عملے نے بیمار بچے کے خاندان کو جہاز سے اترنے پر مجبور کردیا

ایک امریکی خاندان تعطیلات پر جانے کے بعد مہینے بھر تک وہیں پھنس گیا جب ان کے آٹزم کا شکار بیٹے کی طبیعت خرابی کی وجہ سے انہیں طیارے سے اتار دیا گیا۔

امریکی ریاست نیو جرسی کی رہائشی خاتون جیمی گرین اپنے شوہر اور 3 بچوں کے ساتھ نیدر لینڈز کے زیر تسلط ملک اروبا تعطیلات منانے گئیں۔

ایک ہفتہ وہاں گزارنے کے بعد جب یہ خاندان واپس آرہا تھا تو ہوائی جہاز پر بیٹھتے ہوئے ان کا 15 سالہ بیٹا رونے اور چلانے لگا، بچہ اعصابی مرض آٹزم کا شکار تھا۔

والدین نے اسے جیسے تیسے طیارے پر بٹھایا لیکن بچے نے سیٹ پر بیٹھنے سے انکار کردیا اور اس کے چلانے میں شدت آگئی جس کے بعد طیارے کے عملے نے خاندان کو جہاز سے اترنے کو کہا۔

خاندان مجبورآ واپس اتر گیا، بعد ازاں انہوں نے گھر پہنچنے کے لیے ایک بحری جہاز سے طبی بنیادوں پر مدد کی درخواست کی لیکن انہیں وہاں بھی ناکامی ہوئی۔

خاتون کا شوہر دو بچوں کو لے کر واپس نیو جرسی چلا گیا تاکہ بچوں کی تعلیم متاثر نہ ہو، اس دوران خاتون نے فیس بک پر مدد کی اپیل کی۔

ان کی اپیل پر ایک فلاحی ادارے نے دوسرے بحری جہاز کے ذریعے انہیں فلوریڈا پہنچانے کا بندوبست کیا، بعد ازاں اسی فلاحی ادارے نے فلوریڈا سے انہیں ان کے گھر نیو جرسی پہنچایا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں