The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کا مقابلہ پی ٹی آئی یاپیپلزپارٹی سے نہیں، شہبازشریف اورحمزہ شہباز سے ہوگا، فواد چوہدری

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف رہنما فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ نوازشریف کرپشن ثبوت کے بعد بوکھلاہٹ کا شکارہیں، ان کا مقابلہ پی ٹی آئی یاپیپلزپارٹی سے نہیں، شہبازشریف اورحمزہ شہباز سے ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق نوازشریف کےبیان پر پی ٹی آئی رہنما فواد چوہدری نے ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف کامقابلہ پی ٹی آئی یاپیپلزپارٹی سے نہیں بلکہ ان کا مقابلہ شہبازشریف اورحمزہ شہباز سے ہوگا۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ سازش کاراگ جی ٹی روڈریلی سےپہلےالاپ رہےہیں، راولپنڈی سےنکلےتوجہلم میں سازش بتانے کا کہا، جہلم کے بعد گوجرانوالہ میں سازش بتانے کا کہا۔

رہنما پی ٹی آئی نے مزید کہا کہ نوازشریف کرپشن ثبوت کےبعدبوکھلاہٹ کاشکارہیں، دباؤ کا شکار نوازشریف تیزی سے انجام کی طرف بڑھ رہے ہیں۔


مزید پڑھیں : آئندہ الیکشن میں ن لیگ کا مقابلہ زرداری اور عمران سے نہیں بلکہ خلائی مخلوق کے ساتھ ہے، نوازشریف


یاد رہے کہ گذشتہ روز صادق آباد میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے سابق وزیر اعظم نواز شریف نے کہا تھا کہ ن لیگ کا مقابلہ زرداری کے ساتھ ہے نہ عمران کے ساتھ بلکہ ہمارا مقابلہ خلائی مخلوق کے ساتھ ہے، اب پاکستان کی بدنصیبی کا70سالہ دور دوبارہ نہیں آئے گا۔

نواز شریف کا پی ٹی آئی پر  شدید تنقید کرتے ہوئے کہنا تھا کہ تحریک انصاف تو کوئی شے ہی کچھ نہیں ہے، یہ بلا لے کر نکلنے والے لوگ قوم سے مذاق کر رہے ہیں، پی ٹی آئی والوں کو کرکٹ کھیلنے کے علاوہ اور کوئی کام نہیں ہے، شاید یہ لوگ میری کرکٹ کے لئے خدمات کو بھی بھول گئے ہیں، یہ لوگ شوکت خانم میموریل کیلئے میری خدمت کو بھی بھول گئے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں