The news is by your side.

Advertisement

وفاقی کابینہ کا کورونا کیسز کی تعداد میں اضافے پر تشویش کا اظہار

اسلام آباد : وفاقی کابینہ نے کورونا کیسز کی تعداد میں اضافے پرتشویش کااظہار کرتے ہوئے ماسک کے استعمال اور ایس او پیز پرعمل درآمدکویقینی بنانے پر زور دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت کابینہ اجلاس کا اعلامیہ جاری کردیا گیا ، وفاقی کابینہ نے کورونا کیسز کی تعداد میں اضافے پر تشویش کا اظہار کردیا۔

اعلامیے میں کہا گیا کہ پاکستان نے بہترین حکمت عملی سے کورنا کی وباکا مقابلہ کیا، کامیاب حکمت عملی کاعالمی سطح پر اعتراف کیا گیا، وباکی دوسری لہرکے پیش نظر انتہائی احتیاط کی ضرورت ہے۔

اجلاس میں کہا گیا رواں ماہ کیسز کی تعداد میں جولائی اگست کے مقابلے میں اضافہ ہوا، کورونا مثبت کی شرح 2فیصد تک پہنچ چکی ہے جبکہ اموات کی تعداد جولائی اور اگست کی نسبت ایک سے دو اعداد تک پہنچ گئی ہے، جس پر کابینہ نے ماسک کے استعمال اور ایس او پیز پرعمل درآمدکویقینی بنانے پر زور دیا۔

کابینہ کو ملک میں گندم کی صورتحال کے حوالے سے بریفنگ میں گندم کےذخائراور مستقبل کی ضروریات پردرآمدی منصوبے سے آگاہ کیا گیا جبکہ مختلف صوبوں کی جانب سے سرکاری گندم کی ریلیز کی صورتحال پر بھی بریفنگ دی۔

اعلامیے میں کہا گیا حکومت پنجاب کی جانب سے17سے 20ہزار ٹن یومیہ گندم اور حکومت سندھ کی جانب سے 20سے 31اکتوبر تک 80 ہزار ٹن گندم ریلیز کی جا رہی ہے، پنجاب یوٹیلیٹی اسٹورز پر طلب کے مطابق گندم کی فراہمی کو یقینی بنایا جائے گا جبکہ سندھ کی جانب سے فلور ملوں کو ضروریات کے مطابق گندم کی فراہمی کی یقین دہانی کرادی ہے۔

کابینہ اجلاس کے اعلامیے میں کہا کہ گندم کی وافردستیابی کویقینی بنایاجائے،قیمتوں کوبھی قابومیں رکھاجائےگا اور اس ضمن میں تمام ضروری اقدامات اٹھائے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں