The news is by your side.

Advertisement

برطانیہ کے گیٹ وک ایئرپورٹ پر ڈرونز کی اطلاع، فلائٹ آپریشن معطل

لندن : برطانیہ کے گیٹ وک عالمی ہوائی اڈے پر ڈرونز دیکھے جانے کے بعد انتظامیہ نے فلائٹ آپریشن معطل کرکے متعدد پروازیں منسوخ کردیں۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کے گیٹ وک انٹرنشنل ایئرپورٹ کے رن وے پر دو ڈرونز دیکھے گئے تھے جس کے بعد انتظامیہ نے فلائٹ آپریشن معطل کردیا اور فلائٹس کا رخ دیگر ہوائی اڈوں کی جانب موڑ دیا۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ بدھ کی رات دو ڈرونز دیکھے گئے تھے جو رن وے پر پرواز کر رہے تھے۔

گیٹ وک ایئرپورٹ انتظامیہ کا کہنا ہے کہ بدھ کی رات 10 ہزار مسافر فلائٹ آپریشن معطل ہونے کے باعث متاثر ہوئے اور جمعرات کے روز 1 لاکھ 10 ہزار مسافروں نے 760 پروازوں سے دیگر شہروں اور ممالک کا سفر کرنا ہے جو متاثر ہوسکتا ہے۔

برطانوی میڈیا کے مطابق پولیس پہلے ڈرون کو کنٹرول کرنے کی کوشش کررہی تھی کہ کچھ دیر بعد ایک ڈرون کو پرواز کرتے  دیکھا گیا۔

ایئرپورٹ انتظامیہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ کے ذریعے مسافروں کو آگاہ کیا ہے کہ ایئرپورٹ آنے سے قبل معلومات حاصل کرلیں کیوں کہ اب تک متعدد فلائٹ منسوخ ہوچکی ہیں فلائٹ آپریشن تاحال معطل ہے۔

سسکیس پولیس کا کہنا ہے کہ یہ کوئی دہشت گردی کا واقعہ نہیں ہے لیکن فلائٹ آپریشن معطل کرنے کے لیے جان بوجھ کر یہ عمل انجام دیا گیا۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ ایئرپورٹ انتظامیہ نے رات 3 بجے فلائٹ آپریشن شروع کیا تھا تاہم 45 منٹ بعد دوبارہ بند کردیا گیا تھا۔

گیٹ وک ایئرپورٹ کے ترجمان نے مسافروں کو تکلیف پہنچنے پر معذرت کرتے ہوئے کہا کہ ہوائی اڈے کی حفاظت ان کی ’اولین ترجیح‘ ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ گیٹ وک آنے والی پروازوں کا رخ ملک کے دوسرے ہوائی اڈوں کی جانب موڑ دیا جائے گاجن میں لندن ہیتھرو، لوٹن، برمنگھم، گلاس گلو اور مانچیسٹر بھی شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں