The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ الیکشن: جی ڈی اے کا حفیظ شیخ کی حمایت کا اعلان

کراچی: سینیٹ الیکشن میں گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس (جی ڈی اے) نے عبد الحفیظ شیخ اور فوزیہ ارشد کی حمایت کا اعلان کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف نے سینیٹ انتخابات کے لیے سیاسی جماعتوں سے رابطے تیز کر لیے، آج پی ٹی آئی وفد نے اسد عمر کی قیادت میں جی ڈی اے رہنماؤں سے ملاقات کی۔

ملاقات میں جی ڈی اے کے وفد کی قیادت پیر صبغت اللہ راشدی نے کی، جی ڈی اے وفد میں عرفان اللہ مروت، سردار عبدالرحیم، ذوالفقار مرزا و دیگر شامل تھے۔

ملاقات میں سینیٹ الیکشن کی حکمت عملی پر غور کیا گیا، تحریک انصاف نے جی ڈی اے سے حفیظ شیخ کو سینیٹ میں ووٹ دینے کی درخواست کی۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ ملاقات میں حفیظ شیخ نے کہا سینیٹ میں اتحادی جماعتیں مل کر لڑیں گی تو فائدہ ہوگا، اسد عمر نے کہا اگر ہم حکمت عملی سے لڑے تو امید سے زیادہ سیٹیں لے سکتے ہیں، جب کہ پیر پگارا صبغت اللہ شاہ راشدی نے کہا ہم ساتھ ہیں اور ساتھ رہیں گے۔

حفیظ شیخ کو انتخابی مہم میں ارکان قومی اسمبلی کے گلے شکوؤں کا سامنا

جی ڈی اے کا کہنا تھا اندرون سندھ شہر تباہ ہو رہے ہیں، اسپتالوں، اسکولوں کا نظام تباہ حالی کا شکار ہے، ہمیں امید تھی وفاق سندھ کی ترقی کے لیے اپنا کردار ادا کرے گا۔ اسد عمر نے کہا وزیر اعظم اور وفاقی حکومت کا وژن سندھ کی ترقی ہے، پی ٹی آئی اتحادیوں کو ساتھ لے کر چلے گی اور تحفظات کو دور کرے گی۔

پیر صدر الدین شاہ نے اس موقع پر پی ٹی آئی امیدواروں کی حمایت کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہماری دعا ہے کہ حفیظ شیخ اور فوزیہ ارشد کامیاب ہوں۔

یاد رہے کہ چند دن قبل طویل عرصے سے سیاست سے باہر پی ٹی آئی کے اہم رہنما جہانگیر ترین نے بھی سرگرم ہو کر سینیٹ الیکشن میں حفیظ شیخ کو اپنی بھرپور حمایت کا یقین دلایا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں