The news is by your side.

Advertisement

حکومت نے رمضان پیکج 2016کی منظوری دے دی

اسلام آباد: حکومت نے رمضان پیکج2016کی منظوری دے دی،پیکج کے مطابق تمام یوٹیلیٹی سٹورز سے 22اشیائے خوردو نوش کی قیمتوں میں سبسڈی دی جائے گی اور ان 18 اشیائے خورد و نوش پر عوام کو ریلیف ملے گا۔

وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار کی زیر صدارت میں اقتصادی رابطہ کمیٹی کا اجلاس ہوا، ای سی سی اجلاس میں رمضان پیکج کے لیے 1 ارب 75 کروڑ روپے کے رمضان پیکج کی منطوری دی گئی۔

رمضان پیکج کے تحت یوٹیلیٹی سٹورز سے آٹا ،دالیں ،چاول ،گھی ،چینی ،کھجوروں ،مشروبات ،دودھ اور مصالحہ جات سمیت 22اشیائے خوردونوش پر سبسڈی دی جائے گی۔

ماضی کی طرح اس سال بھی رمضان پیکچ یوٹیلٹی اسٹورز کے ذریعے دیا جائے گا، پیکچ کے تحت روزہ داروں کو اشیاء خوردونوش مارکیٹ کے نسبت سستی دستیاب ہوں گی اور ساتھ ہی ساتھ اس بات کو یقینی بنایا جائے گا کہ عوام کو رمضان کے مقدس مہینے میں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

گزشتہ برس بھی حکومت کی جانب سے دوارب روپے کے رمضان پیکچ کا اعلان کیاگیا تھا جبکہ رواں سال تین ارب روپے تک کا رمضان پیکچ دیئے جانے کا امکان تھا,لیکن اس سال حکومت کی جانب سے رمضان پیکج کے لیے 1 ارب 75 کروڑ روپے کے رمضان پیکج کی منطوری دی گئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں