The news is by your side.

Advertisement

کرونا ویکسینز کی قیمت کا تعین، وفاقی کابینہ کو سمری ارسال

اسلام آباد: وزارت صحت نے کرونا ویکسین کی قیمت کا تعین کرنے کے لیے وفاقی کابینہ کو سمری  ارسال کردی۔

اے آر وائی نیوز کو وزارتِ صحت کے ذرائع سے موصول ہونے والی اطلاعات کے مطابق وفاقی کابینہ کو ارسال کی جانے والی سمری میں درآمد شدہ کرونا ویکسین کی قیمت مقرر کرنے کی سفارش کی گئی ہے۔

ذرائع کے مطابق دو نجی ادویہ ساز کمپنیوں نے روس اور چین سے کرونا ویکسین درآمد کی ہے، جس کی قیمت کے تعین کے لیے وفاقی کابینہ کو سمری ارسال کی گئی۔

وزارت صحت کی جانب سے کابینہ کو بھیجی جانے والی سمری میں روسی ویکسین اسپوتنک V کی دو خوراکوں کی قیمت 8ہزار 449 روپے مقرر کرنے کی سفارش کی گئی۔ وزارت صحت نے چینی ویکسین کی قیمت 4 ہزار 225 روپے مقرر کرنے کی سفارش کی۔

ذرائع کے مطابق کراچی میں قائم ادویہ ساز کمپنی نے روسی ویکسین کی 50 ہزار خوراکیں درآمد کیں جبکہ ایک اور ملٹی نیشنل کمپنی نے چینی ویکسین دریافت کی۔ چینی کمپنی کی کرونا ویکسین ایک خوراک جبکہ روسی ویکسین کی دو خوراکیں لگائی جائیں گی۔

نجی کمپنیوں کی درآمد کردہ ویکسین کی قیمت کا تعین ڈرگ ریگولیٹری اتھارٹی (ڈریپ) کے پرائسنگ و کاسٹنگ بورڈ کے 19 مارچ کو ہونے والے اجلاس میں کیا گیا۔

ڈریپ کی جانب سے ارسال کی جانے والی سفارشات کی حتمی منظوری کا فیصلہ وفاقی کابینہ کرے گی۔ کابینہ سے منظوری ملنے کے ڈریپ کی جانب سے کرونا ویکسین کی قیمت کا باضابطہ نوٹیفکیشن جاری کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں