The news is by your side.

Advertisement

ملک بھر میں صحت،خوراک اور توانائی کی سہولیات متاثر نہیں ہونے دیں گے، اسد عمر

اسلام آباد: وفاقی وزیر منصوبہ بندی اسد عمر کا کہنا ہے کہ ملک بھر میں صحت،خوراک اور توانائی کی سہولیات متاثر نہیں ہونے دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر منصوبہ بندی اسد عمر کی زیرصدارت کرونا وائر پر اجلاس ہوا جس میں اسلام آباد میں صحت اور خوراک کے انتظامات کا جائزہ لیاگیا۔

اجلاس میں بریفنگ کے دوران بتایا گیا کہ اسلام آباد میں روزانہ 1000خاندانوں کو راشن فراہم کیا جا رہا ہے۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ اسلام آباد میں3 روزہ کرونا آگاہی مہم چلائی جائے گی۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ عوام میں سماجی فاصلہ یقینی بنانے کے لیے آگاہی مہم چلائی جائےگی، اسلام آباد کے منتخب نمائندے، انتظامیہ، رضا کار مہم میں حصہ لیں گے، رضاکار ضلعی انتظامیہ کی قیادت میں کام کریں گے۔

اسد عمر کا کہنا تھا کہ منڈیوں اور خوراک کا نظام متاثر نہیں ہونے دیا جائے گا، ملک بھرمیں صحت،خوراک اور توانائی کی سہولیات متاثر نہیں ہونے دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ اسلام آبادمیں یوٹیلیٹی اسٹورز کے ذریعےخوراک کی فراہمی یقینی بنائیں گے، ضروریات زندگی کی فراہمی کے لیے تمام ممکنہ اقدامات اٹھائیں گے۔ اجلاس میں اسد عمر کا کہنا تھا کہ عوام سینیٹائزر کی بجائےصابن سے ہاتھ دھوئیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں