The news is by your side.

Advertisement

کینیڈا میں شدید گرمی، 33 افراد ہلاک

اوٹاوا: کینیڈا میں گزشتہ ایک ہفتے سے جاری شدید گرمی کے باعث 33 افراد ہلاک ہوگئے، کینیڈین وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو نے لواحقین سے اظہار تعزیت کیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق کینیڈا کے مختلف شہروں میں گزشتہ ایک ہفتے سے جاری گرمی کے باعث 33 افراد ہلاک ہوگئے 18 افراد شہر مونٹریال اور 15 افراد دیگر علاقوں میں ہوئیں۔

کینیڈا کے محکمہ موسمیات کے مطابق گزشتہ ہفتے سے درجہ حرارت 34 ڈگری تک پہنچ گیا ہے جبکہ ہیٹ انڈیکس 45 تک پہنچ گیا ہے، تاہم ہفتے کے اختتام تک گرمی کی شدت میں کمی آنے کے امکانات ہیں۔

محکمہ موسمیات نے عوام کو خبردار کیا ہے کہ ٹھنڈے مشروبات کا استعمال کریں اور گرمی کے اوقات میں غیر ضروری گھروں سے باہر نکلنے سے گریز کیا جائے۔

دوسری جانب کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو نے 33 افراد کی ہلاکت پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ لواحقین کے غم میں برابر کے شریک ہیں۔

واضح رہے کہ کینیڈا کا شمار ٹھنڈے ملکوں میں ہوتا ہے، جہاں اوسطاً درجہ حرارت 25 ڈگری تک رہتا ہے جبکہ 2010 میں شدید گرمی کے باعث مونٹریال میں 100 افراد ہلاک ہوگئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں