The news is by your side.

ہونٹوں کو گلابی رکھنے کے لیے لپ بام گھر میں بنائیں

موسم سرما میں جہاں جسم کے ہر حصے کو اضافی توجہ کی ضرورت ہوتی ہے، وہیں ہونٹ بھی موسم کی سختی کا شکار ہو کر پھٹنے اور تکلیف دینے لگتے ہیں۔

اس موسم میں ہونٹوں کی رنگت بھی غیر معمولی طور پر تبدیل ہو کر انہیں بھدا بنا دیتی ہے، کچھ قدرتی طریقوں سے ہم ہونٹوں کی گلابی رنگت واپس لا سکتے ہیں۔

رات دانت برش کرنے کے بعد کوئی بھی منٹ والا ٹوتھ پیسٹ ہونٹوں پر لپ اسٹک کی طرح لگائیں اور اسے 7 سے 10 منٹ تک ہونٹوں پر لگائے رکھیں۔

اس کے بعد ٹوتھ برش سے ہونٹوں پر ہلکا سا مساج کریں اور رگڑنے سے اجتناب کریں، اس سے ہونٹوں میں دورانِ خون بڑھنے لگے گا، اس کے بعد ہونٹوں کو اچھی طرح دھو لیں اور خشک کرلیں۔

یہ عمل ہفتے میں 3 دفعہ کریں۔

دوسرا طریقہ ویسلین کے استعمال کا ہے، ویسلین یا کسی بھی قسم کی پیٹرولیم جیلی، نصف ٹیبل اسپون کی مقدار میں لیں۔

چولہے پر اسٹیل کا پیالہ رکھ کر اسے پگھلا لیں، ہلکی آنچ پر رکھ کر چمچے سے ویسلین کو ہلاتے رہیں اور بہت دھیمی آنچ پر اسے تیل کی صورت میں گھلائیں۔

اس کے بعد گلاب کی پتیاں (روز پیٹل) کی 20 سے 25 پتیاں ڈال کر ویسلین کے ساتھ گرم کرلیں۔

پھول کی پتیوں کو چمچے سے ہلاتے رہیں تا کہ اس کی رنگت گہری ہوکر کچھ براؤن ہوجائے، لیکن یاد رہے کہ اسے جلنے سے بچائیں اور کسی بھی طرح زائد گرم نہ کریں۔

اب اس پورے آمیزے کو ایک ہاون دستے میں کوٹ کر پیس لیں، تھوڑی دیر میں یہ جیلی کی شکل اختیار کرلے گا۔ اسے لپ بام کی طرح روزانہ استعمال کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں