The news is by your side.

Advertisement

سعودی آئل فیکٹریوں کے طرز کے مزید حملے کریں گے: حوثی باغیوں کی دھمکی

ریاض: حوثی باغیوں نے سعودی آئل فیکٹریوں پر ڈرون حملے کی ذمے داری قبول کرتے ہوئے دھمکی دی ہے کہ مزید اسی طرز کے حملے کیے جاسکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق حوثی باغیوں کے ایک ترجمان نے بتایا کہ اس حملے کے لیے دس ڈرونز استعمال کیے گئے تھے اور سعودی حکومت کے خلاف حملوں میں مزید اضافہ کیا جائے گا۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق یمن میں سعودی عرب کی قیادت میں عسکری اتحاد کے حملوں کے بعد سے ایران نواز یمنی حوثی باغی سعودی عرب کے تیل کے ذخائر پر حملے کرتے رہے ہیں۔

دریں اثناء سعودی حکام کا کہنا ہے کہ ملکی آئل کمپنی کی دو فیکٹریوں پر ڈرونز سے کیے گئے حملوں کے بعد لگنے والی آگ پر قابو پا لیا گیا ہے۔

سعودی عرب میں تیل فیکٹریوں پر ڈرون حملہ، پاکستان کا اظہار مذمت

ادھر سعودی عرب میں تیل فیکٹری پر حملے پر پاکستان نے شدید اظہار مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ حملے سے انفراسٹرکچر کو نقصان پہنچا اور تجارتی سرگرمیاں متاثر ہوئیں۔

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا کہ ہم تیل کی فیکٹری پر ڈرون حملے کی شدید مذمت کرتے ہیں، پاکستان امید کرتا ہے کہ ایسے واقعات آیندہ نہیں ہوں گے۔

دفتر خارجہ نے مزید کہا ہے کہ ایسے واقعات سے علاقائی امن کو خطرات لاحق ہو سکتے ہیں، پاکستان امن و سلامتی میں سعودی عرب کے ساتھ کھڑا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں