site
stats
عالمی خبریں

شوہرکی بے وفائی پربیوی کی ہنگامہ آرائی، جہازبیچ سفرمیں اتارنا پڑا

قطر : بیوی نے شوہر کے موبائل میسجز پڑھ لیے، شوہر کی بے وفائی پر خاتون کی جہاز میں ہنگامہ آرائی پر پرواز بیچ سفر میں ہی اتارنا پڑی۔

تفصیلات کے مطابق مرد حضرات اپنا فون بیویوں کی پہنچ سے دور رکھیں، کہیں آپ کے ساتھ بھی ایسا نہ ہوجائے، قطر سے انڈونیشیا جانے والے جہاز میں ایرانی میاں بیوی اپنے بیٹوں کے ہمراہ سفر کر رہے تھے کہ اس دوران شوہر کی آنکھ لگ گئی۔

برطانوی نشریاتی ادارے بی بی سی کے مطابق ایرانی خاتون نے شوہر کے فنگر پرنٹ سے اس کا موبائل فون آن کرلیا اور اس میں موجود میسیجز پڑھ لئے، کسی غیرخاتون کے نامناسب میسجز پڑھتے ہی خاتون غصے سے بے قابو ہوگئیں۔

بس پھر کیا تھا سارے ٹرپ کا ستیا ناس ہوگیا، شوہر کی بے وفائی پر برہم خاتون نے جہاز میں ہنگامہ مچا دیا، دھوکہ دیتے ہو؟ شرم نہیں آئی؟ خاتون نے عملے کی سنی نہ مسافروں کی، شوہر سے ہاتھا پائی کرتی رہی۔

طیارے میں 284 مسافر سوار تھے جنہیں مذکورہ حالات میں پریشانی کا سامنا کر نا پڑا، صورتحال قابو سے باہر ہونے پرجہاز کو بھارتی شہر چنائی کے ائیرپورٹ پر ہنگامی لینڈنگ کرنا پڑی، جہاں دونوں میاں بیوی اور ان کے بیٹوں کو اتار کر جہاز اپنی منزل کی جانب روانہ ہوگیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top