The news is by your side.

Advertisement

کسی کو ووٹ کے حق پر ڈاکہ نہیں ڈالنے دوں گا، بلاول بھٹو

اسکردو: چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ بیروزگاری کے مسئلےکا حل صرف پی پی پی کے پاس ہے، آج پیپلزپارٹی کی نئی نسل کی جدوجہد شروع ہوچکی ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسکردو میں پیپلزیوتھ آرگنائزیشن آفس کے افتتاح کے موقع پر مختصر خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا کہ پی وائی او کا قیام شہید محترمہ نےکیا تھا، ملک میں نوجوانوں کی تعداد سب سے زیادہ ہے، آج کے نوجوانوں کوجمہوری راستہ دکھانےکی ضرورت ہے۔

چیئرمین پیپلز پارٹی نے کہا کہ آج کے نوجوانوں کا سب سے بڑا مسئلہ بے روزگاری ہے، بے روزگاری کے مسئلےکا حل صرف پی پی پی کے پاس ہے، اپنے خطاب میں گلگت بلتستان کے سابق وزیراعلیٰ مہدی شاہ کوبابائے روزگار قرار دیتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا اپنے سابقہ دور میں مہدی شاہ نےصوبےکے پچیس ہزار نوجوانوں کو روزگار دیا تھا، آج اسکردو کے نوجوانوں سے کہتا ہوں کہ اچھا روزگار چاہتے ہوتو سیدمہدی شاہ کو منتخب کریں۔

یہ بھی پڑھیں:  عوامی مسائل کا حل صرف پیپلزپارٹی کے پاس ہے، بلاول بھٹو

بعد ازاں اسکردو میں انتخابی مہم سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ اسکردو کے نوجوانوں کا جذبہ دیکھ کریقین ہوگیا کہ جیت صرف تیر، بی بی شہیداور ذوالفقار علی بھٹو شہید کی ہوگی، شہید ذوالفقار علی بھٹو نے اس علاقے سے ایف سی آر کا خاتمہ کیا، بےنظیربھٹو نے یہاں کے عوام کوحقوق دیئے جبکہ آصف زرداری نےجی بی کو شناخت اور نام دلایا۔

بلاول بھٹو نے اپنے خطاب میں کہا کہ کراچی میں ڈاکٹر ادیب رضوی کے ساتھ مل کر ایس آئی یو ٹی جیسا ادارہ بنایا ،جہاں مفت علاج کیا جاتا ہے، چاہتا ہوں کہ گلگت بلتستان میں بھی مفت علاج کےاسپتال بنائیں، پیپلزپارٹی تھر جیسے ریگستان سے پاورپلانٹ کھڑا کرسکتی ہے تو آپ کے منصوبوں کو بھی مکمل کرسکتی ہے، یہ الیکشن حکمرانی کا نہیں آپ کےمستقبل کا سوال ہے، آپ نے اپنا مستقبل سنوارنے کے لئے بلاول بھٹو کو کامیاب کرانا ہوگا۔

چیئرمین پیپلز پارٹی نے اسکردو کے عوام کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ میں کسی کوآپ کے ووٹ پر ڈاکہ نہیں ڈالنےدوں گا، پندرہ نومبر تک میں آپ کےدرمیان ہوں، 15نومبر کو ہم مل کر جیت کا جشن منائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں