site
stats
اہم ترین

اللہ نےپھرموقع دیا تو پھر سےآپ کی خدمت کریں گے‘ بلاول بھٹو

Bilawal Bhutto

کاغان : چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ بہت سے سیاست دان غریبوں اور عوام کی باتیں کرتے ہیں بھٹو صرف بات نہیں کرتے جان بھی دیتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق خیبرپختونخواہ کے علاقے کاغان میں پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پیپلزپارٹی نے اس ملک کو آئین دیا ،ایٹمی طاقت بنایا۔

بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ روٹی کپڑا اورمکان کا نعرہ ہی نہیں بینظیرانکم سپورٹ سے خدمت بھی کی۔ انہوں نے کہا کہ اللہ نے پھر موقع دیا تو پھر سےآپ کی خدمت کریں گے۔

چیئرمین پیپلزپارٹی کا کہنا تھا کہ بھٹو صرف بات نہیں کرتے جان بھی دیتے ہیں شہید ذوالفقار بھٹو،شہید بینظیر بھٹونے آپ کےلیے جان دی۔


عمران خان صادق اور امین نہیں ہیں، بلاول بھٹو


یاد رہے کہ گزشتہ روز مانسہرہ میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ عمران خان صاحب خود کہتے ہیں لیڈر کو صادق اور امین ہونا چاہیے مگر جب یہ خطاب کرتے ہیں تو عوام سے نیا جھوٹ بولتے ہیں۔

بلاول بھٹو کا ایک بار پھرکہنا تھا کہ عوام سمجھ چکے ہیں کہ تحریک انصاف اور عمران خان نے انہیں صرف استعمال کیا، 2018 میرا پہلا الیکشن اورعمران خان کا آخری الیکشن ہوگا۔

واضح رہے کہ چیئرمین پیپلز پارٹی کا کہنا تھا کہ ایک طرف نواز شریف اپنے آپ کو مظلوم ثابت کرنے کے لیے عوام کو سڑکوں پر لارہے ہیں تو عمران خان آئین میں ترمیم کے خلاف عوام کو سڑک پر لانے کا عندیہ دے چکےہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top