The news is by your side.

Advertisement

مافیا کا پیچھا چھوڑ دوں تو سب اچھا ہوجائے گا، وزیراعظم

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان نے پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے سے متعلق کہا کہ پاکستان خطے میں سب سے سستا پٹرول فروخت کرنے والا ملک ہے۔

ان خیالات کا اظہار  وزیر اعظم عمران خان نے اتحادی جماعتوں کو دئیے گئے عشائیے میں کیا، انہوں نے کہا کہ پارٹی کو موجودہ صورتحال میں بہت زیادہ چیلنجز کا سامنا ہے، پاکستان تحریک انصاف نظریاتی جماعت ہے اسی لیے اپوزیشن صرف ہمارے خلاف پراپیگنڈا کررہی ہے۔

عمران خان نے کہا کہ اپوزیشن روز حکومت ختم ہونے کے بیانات دے رہی ہے لیکن یاد رکھیں حکومت نہیں جارہی اپنی مدت پوری کرے گی کیونکہ اس ملک کو صرف اور صرف پاکستان تحریک ہی بدل سکتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ وہ اپوزیشن حکومت پر تنقید کرتی ہے جو 30 سال حکومت کرچکی ہے، یہ ملک کو تباہی کے دہانے پر لے کر آئے ان سے کیسے ہاتھ ملاوں، مافیا کا پیچھا چھوڑ دوں تو سب اچھا ہوجائے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ بہت پہلے بتایا تھا مشکل وقت آئے گا تو یہ سب اکٹھے ہوں گے کیونکہ یہ عوام کے مفاد میں نہیں اپنی کرپشن کے دفاع کےلیے اکٹھے ہوئے ہیں۔

وزیراعظم نے اراکین کی جانب سے پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے سے متعلق سوالات پر کہا کہ عالمی مارکیٹ میں پٹرول مہنگا ہونے کے باوجود ہم نے قیمت کم بڑھائی اور پاکستان خطے میں سب سے سستا پٹرول فروخت کرنے والا ملک ہے۔

انہوں نے پارٹی اختلافات سے متعلق کہا کہ پارٹی میں کوئی اختلافات نہیں سب متحد ہیں، تحریک انصاف جمہوری جماعت ہے سب کو اظہار رائے کی آزادی ہے۔

حکومت تمام اتحادی جماعتوں کو ساتھ لیکر چلے گی، وزیر اعظم عمران خان نے ارکان اسمبلی کو ترقیاتی فنڈز فراہم کرنے کی یقین دہانی کرا دی۔

وزیر اعظم عمران خان نے ارکان اسمبلی کو بجٹ منظوری کے وقت حاضری یقینی بنانے کی ہدایت دیتے ہوئے کہا کہ حکومت نےملکی معیشت مستحکم کرنے پر بھرپور توجہ دی، موجودہ مشکل حالات میں بہترین بجٹ دیا۔

وزیر اعظم کی جانب سے دئیے گئے عشائیے میں اسپیکر قومی اسمبلی آخری لمحات میں شریک ہوئے، اسد قیصر اپنے ساتھ 12 ارکان اسمبلی کو مناکر لائے، عشائیے کے اختتام پر پی ٹی آئی کے 12 ارکان سے وزیر اعظم نے ملاقات بھی کی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں