The news is by your side.

Advertisement

’میں ویکسین سب سے پہلے لگانے کے لیے تیار ہوں‘

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب کی معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ میں ویکسین سب سے پہلے لگانے کے لیے تیار ہوں۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے فردوس عاشق اعوان نے کہا سائیڈ ایفکٹس سے پاک ویکسین دنیا میں کہیں بھی میسر نہیں، کرونا ویکسین سے انسانی جانوں کو نقصان نہیں بلکہ تحفظ ملے گا۔

ادھر آج اسلام آباد میں کرونا اور آفات میں عدم تحفظ کے موضوع پر تقریب منعقد ہوئی جس میں کرونا میں عدم تحفظ سے متعلق رپورٹ پیش کی گئی، جو وزارت انسانی حقوق اور یو این ڈی پی کے اشتراک سے تیار کی گئی ہے۔

تقریب میں شیریں مزاری نے کہا ہم کرونا سے زندگیوں پر اثرات سے واقف ہیں، ہماری رپورٹ بحران کو انسانی حقوق کے تناظر میں دیکھتی ہے، اس وبا کے خلاف اٹھائے جانے والے اقدامات عوامی مفاد کےگرد ہیں۔

وفاقی وزیر اسد عمر نے کہا جو سفارشات پیش کی گئی ہیں ان میں پاکستان کو مستقبل میں تحفظ دینے کے لیے ایک روڈ میپ دیا گیا ہے، کرونا وبا سے سیکھے گئے عمل کو دستاویزی شکل دینے کی ضرورت ہے، ہمیں ہنگامی صورت حال سے زیادہ مؤثر طور پر نمٹنے کے قابل بننا ہوگا۔

واضح رہے کہ پاکستان میں کرونا وائرس سے بچاؤ کی ویکسین لگانے کا عمل شروع ہو چکا ہے، پاکستان کو کرونا ویکسین چین کی جانب سے فراہم کی گئی ہے، عوام کو یہ ویکسین مفت دی جا رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں