The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کا انتخابات میں جدید ٹیکنالوجی کے استعمال کا اعلان

اسلام آباد : عمران خان نے تمام سیاسی جماعتوں کو پیچھے چھوڑ دیا،  عمران خان نے انتخابات میں بہترین کارکردگی کے لئے جدیدٹیکنالوجی کے استعمال کا اعلان کرتے ہوئے کہا ٹیکنالوجی سے پتہ چلتا ہے آپ کا ووٹر کہاں بیٹھا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے انتخابات میں جدیدٹیکنالوجی کے استعمال کا فیصلہ کیا اور حلقہ میں امیدوار اور ووٹرز کی معلومات کے لئے جدید ترین مینجمنٹ سسٹم متعارف کرانے کا اعلان کردیا۔

عمران خان نے پارٹی کے ٹکٹ ہولڈرز کے نام ویڈیو پیغام جاری کیا ، جس میں کپتان نے کہا ہے کہ کانسٹیٹیونسی مینجمنٹ سسٹم بہترین ایجاد ہے،21 ویں صدی ہے، کانسٹیٹیونسی مینجمنٹ سسٹم کو الیکشن کیلئےاستعمال کریں، یہ سسٹم حلقے کی اہم ترین معلومات میں بہت مدد کرے گا۔

سربراہ پاکستان تحریک انصاف کا کہنا تھا کہ 5حلقوں میں الیکشن لڑنے کیلئے یہی سسٹم استعمال کررہا ہوں، ٹیکنالوجی سے پتہ چلتا ہے آپ کا ووٹر کہاں بیٹھا ہے، تمام امیدواروں کی انتخابی مہم کو خود مانیٹر کروں گا۔

گذشہ سال بھی تحریک انصاف نے آئندہ انتخابی مہم میں جدید ٹیکنالوجی ‘ہولو گرام ’کی مدد لینے کا فیصلہ کیا تھا، جس کے ذریعے عمران خان خطاب تو کریں گے کسی ایک مقام پر لیکن دکھائی کئی جگہ دیں گے۔

الیکشن کمیشن کے شیڈول کے مطابق امیدوارآج سے تیئس جولائی تک انتخابی مہم چلاسکیں گے جبکہ امیدوار پولنگ سےاڑتالیس گھنٹے قبل انتخابی مہم ختم  کرنے کے پابند ہوں گے۔

واضح رہےکہ ملک میں 25 جولائی کو عام انتخابات ہوں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں