عمران خان کی یونس خان کو ٹیسٹ کرکٹ میں10ہزاررنزکرنےپرمبارکباد -
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کی یونس خان کو ٹیسٹ کرکٹ میں10ہزاررنزکرنےپرمبارکباد

اسلام آباد: تحریک انصاف کےسربراہ عمران خان نے یونس خان کو ٹیسٹ کرکٹ میں 10ہزاررنزبنانےپرمبارکباد دی ہے۔

تفصیلات کےمطابق چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں یونس خان کو ٹیسٹ کرکٹ میں 10ہزار رنزکرنے پرمبارک باد دی ہےاور کہا کہ وہ یہ اعزاز حاصل کرنے والے پہلے پاکستانی ہیں۔

تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نےٹویٹر پر اپنے ایک اور پیغام میں کہاکہ یونس خان کاعزم تھاکہ کوالٹی باؤلنگ اورمشکل کنڈیشنز میں رنزکیے۔


وزیراعظم نوازشریف کی یونس خان کومبارکباد


وزیراعظم میاں محمد نوازشریف نے ٹیسٹ کرکٹر یونس خان کو 10ہزار رنزبنانے پر مبارکباد دیتے ہوئےکہاکہ پوری قوم کو آپ  کی کامیابی پرفخر ہے۔انہوں نےمزید کہاکہ یونس خان کی کامیابی پاکستانی کرکٹرزکےٹیلنٹ اورسخت محنت کامظہر ہے۔


وزیراعلیٰ پنجاب کی یونس خان کو مبارکباد


وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نےسماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پراپنے پیغام میں یونس خان کو ٹیسٹ کرکٹ میں 10ہزار رنزمکمل کرنے پرمبارکباد دی۔

شہبازشریف نےکہاکہٹیسٹ میچوں میں 10 ہزاررنزکاہدف عبور کرنا شاندار کارنامہ ہے۔ان کاکہناتھاکہ یونس خان نے محنت اور مہارت سے دنیا میں مقام بنایا۔

عظیم پاکستانی بلے باز یونس خان نے ویسٹ انڈیز کے خلاف پہلے ٹیسٹ میچ میں ٹیسٹ کرکٹ میں دس ہزار رنز بنانے کا اعزاز حاصل کر لیاجس کے ساتھ ہی وہ یہ اعزاز حاصل کرنے والے پاکستان کے پہلے اور دنیا کے 13ویں کرکٹر بن گئے ہیں۔


یونس خان ٹیسٹ کرکٹ میں دس ہزار رنز بنانے والے پہلے پاکستانی بن گئے


ویسٹ انڈیز کے خلاف جمیکا میں کھیلے جا رہے سیریز کے دوسرے ٹیسٹ میچ میں یونس خان نے چوکا لگا کر دس ہزار رنز بنانے کا اعزاز حاصل کیا۔

ٹیسٹ کرکٹ میں سب سے پہلے دس ہزار رنز بنانے کا اعزاز ہندوستان کے سنیل گاوسکر نے 1987 میں پاکستان کے خلاف احمدآباد ٹیسٹ میں بنا کر حاصل کیا تھا۔

سنیل گاوسکر کے بعد سے اب تک ایلن بارڈر، اسٹیو وا، برائن لارا، سچن ٹنڈولکر، راہول ڈراوڈ، رکی پونٹنگ، جاک کیلس، مہیلا جے وردنے، کمار سنگاکارا، شیونارائن چندرپال اور ایلسٹر کک دس ہزار رنز بنا چکے ہیں۔

واضح رہےکہ پاکستان کرکٹ بورڈ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں یونس خان کو ٹیسٹ کرکٹ میں 10ہزار رنزبنانے پرمبارکباد دی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں