The news is by your side.

Advertisement

کینیڈین وزیر نے عمران خان کے خطاب اور الیکشن 2018 کو بہترین قراردے دیا

ٹورنٹو: کینڈا کے امیگریشن وزیر احمد حسین نے پاکستان میں ہونے والے حالیہ انتخابات اور ممکنہ وزیراعظم عمران خان کے فاتحانہ خطاب کو سراہا اور اُس کی تعریف کی۔

تفصیلات کے مطابق ہفتے کی رات کینیڈا کے شہر ٹورنٹو میں نجی چینل کی جانب سے ایوارڈ شو کا انعقاد کیا گیا جس میں سرکاری حکام نے بھی شرکت کی۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے اُن کا کہنا تھا کہ پاکستان میں بہترین الیکشن ہوئے اور میں نے خود عمران خان کی تقریر سنی جس میں انہوں نے زبردست باتیں کیں۔

احمد حسین کا کہنا تھا کہ عمران خان کی وجہ سے کینیڈا پاکستان میں سرمایہ کاری کرے گا کیونکہ ہم عمران خان کی تقریر اور اُن کے وژن سے متاثر ہوئے جسے انہوں نے تقریر میں بیان کیا۔

انہوں نے اعتراف کیا کہ ملکی ترقی میں کینڈا کی ترقی میں یہاں بسنے والے پاکستانیوں کی خدمات بھی قابل تعریف ہیں، ہم پاکستان کے ساتھ مستقبل میں اپنے ثقافتی تعلقات کو مزید بہتر بنائیں گے کیونکہ دونوں ممالک کا اتحاد ہی اصل طاقت ہے۔

کینڈا کے امیگریشن وزیر نے اپنی تقریر کا اختتام پاکستان زندہ باد کے نعرے کے ساتھ کیا۔ پاکستان تحریک انصاف نے ویڈیو سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر شیئر کی۔

واضح رہے کہ عمران خان نے الیکشن 2018 میں پاکستان تحریک انصاف کی واضح اکثریت کے بعد قوم سے پہلا خطاب کیا تھا جس میں انہوں نے خارجہ پالیسی اور بالخصوص پڑوسی ممالک کے ساتھ دوستانہ تعلقات پر تفصیلی گفتگو کی تھی۔

پی ٹی آئی چیئرمین اور پاکستان کے ممکنہ وزیراعظم کی تقریر کو نہ صرف پاکستانیوں سے قابلِ تعریف قرار دیا بلکہ افغانستان، چین، بھارت، سعودی عرب، آسٹریلیا سمیت دیگر ممالک نے بھی سراہا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں