The news is by your side.

Advertisement

قانون کے رکھوالوں کو پڑگئی قانون شکنی بھاری، ویڈیو دیکھیں

کار میں سفر کے دوران موج مستی کرنے والے بھارتی گجرات کے 4 پولیس اہلکاروں کو ماسک نہ لگانے اور سیٹ بیلٹ نہ باندھنے پرمعطل کردیا گیا

زندگی کبھی خوشیوں سے لبریز ہوتی ہے تو کبھی دکھ کی ایسی گھٹا چاہتی ہے کہ زندگی کا رنگ ہی بدل جاتا ہے، ایسا ہی کچھ ہوا بھارتی گجرات میں جہاں 4پولیس اہلکار کار میں میوزک پر موج مستیاں کررہے تھے، لیکن یہ خوشی ان کے لیے ملازمت سے معطلی کا پروانہ ثابت ہوئی۔

سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہوئی ہے جس میں گجرات پولیس کے 4اہلکار دوران سفر کار میں چلنے والے میوزک پر پولیس وردی پہنے ڈانس اور موج مستی کررہے ہیں، اس موقع پر انہوں نے نہ ماسک لگائے ہوئے ہیں اور نہ ہی سیٹ بیلٹ باندھی ہوئی ہے، موج مستی کرتے اہلکاروں میں سے ہی ایک اہلکار نے  ہی اپنے موبائل سے ان لمحات کی ویڈیو بناکر سوشل میڈیا پر شیئر کردی۔

اس ویڈیو کا سوشل میڈیا پر آنا تھا کہ سمجھو پورے بھارت میں ایک بھونچال آگیا، ویڈیو سوشل کے ساتھ مین اسٹریم میڈیا پر بھی چل نکلی جس پر محکمہ پولیس بھی حرکت میں آگیا اور ایس پی مائر پاٹل نے فوری طور پر ان چاروں اہلکاروں کو معطل کردیا۔

سرکاری اعلامیہ میں کہا گیا کہ مذکورہ اہلکاروں نے پولیس کی وردی میں ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی کرکے محکمے کا نام بدنام کیا ہے۔

ویڈیو اور اس کی پاداش میں ملنے والی سزا پر سوشل میڈیا پر  لوگوں کی مختلف رائےسامنے آرہی ہے، کچھ لوگوں کا کہنا ہے کہ ٹھیک ہے انہوں نے جو کیا غلط کیا لیکن معطلی کڑی سزا ہے، جرمانہ کافی تھا، جب کہ سوشل میڈیا پر ایسے لوگوں کی بھی کمی نہیں جو محکمہ پولیس کے اس فیصلے کا دفاع کرتے ہوئے کہہ رہے ہیں کہ معطلی کا فیصلہ بالکل درست ہے کیونکہ انہوں نے ٹریفک قوانین کو توڑا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں