The news is by your side.

Advertisement

شیر کا بکری پر حملہ، بھارتی خاتون شیر سے لڑ پڑی

نئی دہلی: بھارت میں خاتون بکری کو بچانے کے لیے ایک چھڑی کے ذریعے شیر سے لڑ پڑی، خاتون کو معمولی زخم آئے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی خاتون رپالی میشرام نے جب بکری کے چیخنے کی آواز سنی تو گھر سے باہر آکر چھڑی اٹھائی اور شیر سے لڑنے کے لیے تیار ہوگئی، بکری تو نہ بچ سکی تاہم خاتون زخمی ہوگئی۔

جب رپالی کی ماں جیجا بائی نے دیکھا کہ بیٹی شیر کے چھڑی کے ذریعے لڑنے میں مصروف ہے تو انہوں نے بیٹی کو بچانے کی ہر ممکن کوشش کی اور اس کے نتیجے میں اس کی ماں کے بھی معمولی زخمی ہوگئی۔

برطانوی نشریاتی ادارے سے گفتگو کرتے ہوئے جیجا بائی نے کہا کہ مجھے ایسا لگا جیسے میری بیٹی مرنے والی اور میں اس کو بچانے کے لیے بیچ میں آئی۔

ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ 23 سالہ رپالی میشرام خوش قسمت ہیں کہ انہیں معمولی زخم آئے ہیں جبکہ دونوں ماں اور بیٹی کو طبی امداد دے کر اسپتال سے گھر بھیج دیا گیا ہے، ان کے سر، کمر اور ٹانگوں پر زخم آئے۔

واضح رہے کہ مذکورہ واقعے گزشتہ ہفتے پیش آیا تھا اب منظر عام پر آنے والی تصاویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ رپالی کے زخم بھر چکے ہیں، تاہم ان کی والدہ کا ایک زخم اب بھی تازہ ہے۔

جنگل کے قریب ہونے کی وجہ سے اس گاؤں میں اکثر جانور آجاتے ہیں، انہوں نے تاہم فارسٹ گارڈ کو بلایا تھا لیکن 30 منٹ بعد شیر وہاں سے چلا گیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں