روم : انٹرنیٹ کا بہت زیادہ استعمال انسانی صحت کے لیے خطرناک -
The news is by your side.

Advertisement

روم : انٹرنیٹ کا بہت زیادہ استعمال انسانی صحت کے لیے خطرناک

روم : اٹلی میں ہونے والی طبی تحقیق سے ثابت ہوا کہ آپ جتنا زیادہ آن لائن رہتے ہیں،اتناہی نزلہ،زکام کا خطرہ بڑھتاچلاجاتا ہے.

تفصیلات کے مطابق اٹلی میں سوانسی اور میلان یونیورسٹیوں کی مشترکہ تحقیق سے ثابت ہوا کہ بہت زیادہ انٹرنیٹ کا استعمال انسانی صحت کے لیے نقصان دہ ہے.

تحقیق میں یہ بات سامنے آئی کہ جو لوگ انٹرنیٹ پر کئی، کئی گھنٹے سرفنگ کرتے ہوئے گزارتے ہیں ان میں فلو کا خطرہ بہت زیادہ ہوتا ہے.

اٹلی میں ہونے والی اس تحقیق کے دوران 18 سے 101 سال کی عمر کے پانچ سوافراد کا جائزہ لیا گیا،ان میں سےچالیس فیصد افراد نے تسلیم کیا کہ ان کے اندر انٹرنیٹ کی لت موجود ہے اور محققین کے مطابق اس گروپ کے تیس فیصد افراد میں نزلہ زکام، بخار وغیرہ کا مرض زیادہ پایا گیا.

انہوں نے مزید بتایا کہ یہ علامات اس وقت اثرانداز ہوتی ہے جب انٹرنیٹ صارف ویب سائٹس بند کرنے کے بعد تناﺅ کا شکار ہوتے ہیں،یہ تناﺅ جسمانی دفاعی نظام پر اثر انداز ہونے والے ہارمون کورٹیسول کی سطح میں اضافے کا باعث بنتا ہے.

محققین کا اس حوالے سے کہنا تھا کہ انٹرنیٹ بہت زیادہ استعمال کرنے والے افراد میں ڈپریشن، نیند کی کمی،تنہائی جیسے عناصر بھی پائے جاتے ہیں جو صحت پر منفی انداز سے اثرانداز ہوتے ہیں.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں