بدھ, مئی 22, 2024
اشتہار

کراچی : عالم دین کے قتل کی اعلیٰ سطح پر تحقیقات شروع

اشتہار

حیرت انگیز

کراچی : گلستان جوہر میں عالم دین کے قتل کی اعلیٰ سطح پر تحقیقات شروع کردی گئیں ، قانون نافذ کرنیوالے اداروں نے گھر سے پارک پہنچنےتک کا روڈ میپ تیار کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے گلستان جوہر بلاک 16میں عالم دین کے قتل کے واقعے کی اعلیٰ سطح پر تحقیقات شروع کردی گئیں ، سی ٹی ڈی اور حساس ادارے کےافسران جائے وقوعہ پر پہنچ گئے، سی ٹی ڈی افسران میں مظہر مشہوانی،امداد خواجہ، ایس پی گلشن اقبال عزیر احمد اور دیگرجائے وقوعہ پر موجود ہیں۔

افسران کی جانب سے جائے وقوعہ کا معائنہ کیا گیا ، مقتول اپنےگھر بلاک 10 سے واک کیلئے 8بجے نکلے، تفتیشی ذرائع نے بتایا کہ قانون نافذکرنیوالے اداروں نے گھر سےپارک پہنچنےتک کا روڈ میپ تیار کرلیا پے اور راستے میں آنے والے تمام کیمروں کو چیک کیا جارہا ہے۔

- Advertisement -

ذرائع کا کہنا ہے کہ کچھ سی سی ٹی وی کیمروں کی فوٹیجز حاصل کرلی گئی ہیں اور گزشتہ ایک ہفتہ کا سی سی ٹی وی فوٹیج ریکارڈ لے رہے ہیں ، ایک ہفتے کی ریکارڈنگ سے مقتول کی ریکی کرنے والے مشکوک ملزمان کی نشاندھی میں مدد بھی ملے گی۔

تفتیشی ذرائع نے بتایا کہ ابتدائی طور پر ملزمان کی تعداد 2 معلوم ہوئی ہے لیکن شبہ ہے ملزمان 2 سے زائد ہوسکتےہیں تاہم مقتول کو ایک گولی لگی اور جائے وقوعہ سے 11 گولیوں کےخول ملے ہیں، اس حوالے سے بھی تحقیقات جاری ہے۔

Comments

اہم ترین

نذیر شاہ
نذیر شاہ
نذیر شاہ کراچی میں اے آر وائی نیوز کے کرائم رپورٹر ہیں

مزید خبریں