The news is by your side.

Advertisement

عراق کے مغربی علاقوں میں داعش کو شکست

بغداد: عراق نے دعوی کیا ہے گھمسان کی جنگ کے بعد عراقی فوج نے داعش کے زیرِ تسلط مغربی علاقے واگذار کروا کر “الرتبہ ٹاؤن” کا کنٹرول سنبھالیا ہے ۔

تفصیالت کے مطابق واگذار کرائے گئے علاقوں میں فوجی کاروائی کے بارے میں عراقی فوج کے” جوائنٹ آپریشن کمانڈ‘‘ نے بتایا ہے کہ عراقی فوج نے ’’الرتبہ‘‘ ٹاؤن سے داعش کا قبضہ ختم کروادیا ہے،اور اب ٹاؤن کا انتظام عراقی حکومت نے سنبھال لیا ہے۔

اپنے ایک بیان میں انہوں نے مذید کہا کہ عراقی فورسز نے عراق کے مغربی صوبے میں واقع ٹاؤن ’’الرتبہ‘‘ کا قبضہ حاصل کرنے کے لیے فوجی دستوں نے تین دن قبل مہم کا آغاز کیا تھا،جس میں عراقی فوج کے خصوصی دستوں کے ساتھ پولیس اہلکاروں نے بھی حصہ لیا،اور گھمسان کی جنگ کے بعد بلآخر ٹاؤن سے داعش کا قبضہ چھڑوایا۔

یاد رہے 2014 میں داعش نے بغداد کے شمالی اور مغربی علاقوں پر قابض ہوگئے تھے،جہاں سے سے پیش قدمی کرتے ہوئے داعش 2015 میں ’’رمادہ‘‘ تک پہنچ گئے تھے۔

جس کے بعد سے عراقی افواج کے خصوصی دستے کئی عرصے سے داعش کا قبضہ چھڑانے کے لیے مصروفِ عمل تھے،اور آخر کار گذشتہ سال کے آخر میں ’’رمادہ‘‘ سے داعش کا صفایا کرنے میں کامیاب ہوئے تھے،اور اب “الرتبہ ٹاؤن” میں قبضہ حاصل کرنے کو بڑی کامیابی سمجھیا جا رہا ہے،تاہم اب بھی ’’انبر‘‘ صوبے کے کئی علاقوں پر داعش قابض ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں