site
stats
سندھ

کراچی آنے کا مقصد استعفے کے معاملے کو حل کرنا ہے، ارم فاروقی

کراچی: متحدہ کی سابق رکن سندھ اسمبلی ارم عظیم فاروقی نے کہا ہے کہ وطن واپسی کا مقصد استعفے کے معاملے کو حل کرنا ہے، جو پاکستان کے لیے کام کرے گا میری نیک خواہشات اس کے ساتھ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم کی باغی رکن اسمبلی ارم عظیم فاروقی امریکا سے کراچی پہنچ گئیں، ائیرپورٹ پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ارم فاروقی نے کہا کہ کراچی واپس آنے کے کئی مقاصد ہیں جن میں استعفے سے متعلق اسپیکر کی طلبی ہے، آئندہ کچھ روز میں استعفے کا معملہ حل کرنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی آنے کا مقصد ذاتی دورہ ہے، شہر میں سکونت کے درمیان رشتے داروں اور دوست احبابوں سے ملاقاتیں کروں گی، ایم کیو ایم کے کسی دھڑے کا حصہ نہیں ہوں تاہم جو بھی پاکستان سے مخلص ہوگا میری نیک خواہشات اُس کے ساتھ رہیں گی۔

پڑھیں: ’’ قائد ایم کیو ایم نے کل پارٹی میں دوبارہ شمولیت کی اپیل کی، ارم عظیم فاروقی ‘‘

ارم فارقی نے مزید کہا کہ پاکستان ہی میری پہچان ہے اور موقع ملا تو ملک کے لیے کچھ نہ کچھ کر کے دکھاؤں گی تاہم ایسے کسی بھی شخص کو سپورٹ نہیں کرسکتی جو ملک کے خلاف بات کرے یا پھر پاکستان کے خلاف زہر اگلتا رہے۔

خیال رہے ارم فاروقی نے 22 اگست کی اشتعال انگیز تقریر کے بعد خود کو ایم کیو ایم سے علیحدہ کرنے کا اعلان کرتے ہوئے پاکستان زندہ باد کا نعرہ لگایا تھا۔ سابق رکن اسمبلی گزشتہ کئی ماہ سے امریکا میں مقیم ہیں اور انہوں نے وہیں بیٹھ کر استعفے کا اعلان کیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top