The news is by your side.

Advertisement

کیا اداکارہ کبریٰ خان بھی شوبز کو خیرباد کہہ دیں گی؟

کراچی: پاکستانی فلم اور ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ کبریٰ خان نے کہا ہے کہ اگر وہ چیزوں میں توازن قائم نہ رکھ سکیں تو انڈسٹری کو خیرباد کہہ دیں گی۔

تفصیلات کے مطابق ’جوانی پھر نہیں آنی 2 ‘ اور ’پرواز ہے جنون‘ جیسی فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھانے والی اداکارہ کبریٰ خان نے برطانوی نشریاتی ادارے سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ میں جب پریشان تھی اور لوگوں کو خود سے دور رکھنے کا سوچ رہی تھی اور سوچنے لگی تھی کہ اس انڈسٹری کا حصہ بننا چاہئے یا نہیں تو ایک پروجیکٹ آیا اور میں نے وہ سائن کرلیا۔

کبریٰ خان نے کہا کہ وہ اب بھی ٹاپس پہنتی ہیں، گاتی ہیں اور ناچتی ہیں، ان کا کہنا ہے کہ جب تک نیت ٹھیک ہے تب تک کرم اچھا ہی ہوتا ہے۔

مزید پڑھیں: حمزہ علی عباسی کا اداکاری سے کنارہ کشی اختیار کرنے کا اعلان

کبریٰ خان کا کہنا تھا کہ انہیں گزشتہ برس اپنے اندر آنے والی روحانی تبدیلیوں کا احساس ہوا جس کے بعد ان کی زندگی اور سوچ میں تبدیلی آنا شروع ہوئی۔

انہوں نے کہا کہ شوبز انڈسٹری سے حاصل کیے جانے والے ایوارڈز کی خدا سامنے کوئی اہمیت نہیں اور شاید اس بات کا خیال مجھے یوں آیا کہ بستر مرگ پر رب کے سامنے جاتے ہوئے خوفزدہ نہیں ہونا چاہتی۔

ایک سوال کے جواب میں کبریٰ خان نے کہا کہ مجھے اگر ایسا لگا کہ سب کچھ ٹھیک چل رہا ہے تو ٹھیک ورنہ میں سب کچھ چھوڑ کر کہیں اور چلی جاؤں گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں