The news is by your side.

بحرین کی فضاؤں میں جے ایف 17 لڑاکا طیارے کی گھن گرج

بحرین: بحرین ائیر شو میں جے ایف 17 لڑاکا طیارہ توجہ کا مرکز بن گیا ، سربراہ پاک فضائیہ نے میگا ایونٹ میں عمدہ شو پیش کرنے پر پاک فضائیہ کی ٹیم کی تعریف کی۔

تفصیلات کے مطابق پاک فضائیہ کے ترجمان کی جانب سے کہا گیا ہے کہ سربراہ پاک فضائیہ نے بحرین ائیر شو کی افتتاحی تقریب میں شرکت کی ، ایئرشو میں مختلف ممالک کے وفود اور اعلیٰ فوجی حکام بھی موجود تھے۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ تقریب میں دیگر طیاروں اور دفاعی آلات کیساتھ جے ایف 17 لڑاکا طیارہ توجہ کامرکز بنا رہا، سربراہ پاک فضائیہ نے ایئرشومیں پاک فضائیہ اہلکاروں کی کارکردگی کوسراہا۔

سربراہ پاک فضائیہ نے میگا ایونٹ میں عمدہ شو پیش کرنے پر پاک فضائیہ کی ٹیم کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ ایئرشومیں پاک فضائیہ کے طیاروں کی شرکت قوم کیلئے باعث فخر ہے۔

ترجمان نے کہا کہ سربراہ پاک فضائیہ نے مختلف اسٹالز کا دورہ کیا اور کئی اعلیٰ عہدیداروں سے ملاقات کیں ، اس موقع پر پاک فضائیہ اہلکاروں نے آپریشنل صلاحیتوں اور جدید ہتھیاروں پر حاضرین کومعلومات دیں۔

حاضرین فخر پاکستان جے ایف17تھنڈرطیارے کو درمیان دیکھ کرپرجوش تھے ، پاکستان ایروناٹیکل کمپلیکس کے تیار کردہ جے ایف 17 طیارے نے ایروبیٹکس کا مظاہرہ بھی پیش کیا۔

بحرین کی فضاؤں میں پاکستانی طیارےکی گھن گرج سے ہجوم کا جوش وخروش قابل دید رہا، جے ایف 17 طیارے کی لینڈنگ کے بعد حاضرین کا پرجوش انداز میں تالیوں سے استقبال کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں