اتوار, مئی 26, 2024
اشتہار

سانحہ 9 مئی سے راہ استحکام تک کا سفر

اشتہار

حیرت انگیز

سانحہ 9 مئی کے بعد پاکستانی سالمیت اور استحکام کے لیے نہایت بھاری اور گراں قدر سال تھا مگر اب پاکستان بلا شبہ ایک روشن مستقبل کی جانب رواں دواں ہے۔

9 مئی پاکستان کی تاریخ کاوہ سیاہ باب ہےجب ملک دشمن عناصر نے ملکی سالمیت اوراستحکام پر کاری ضرب لگائی، دشمن اس غلط فہمی کاشکارہوچکاتھاکہ شایداس نے ملکی ترقی اوراستحکام کو کھٹائی میں ڈال دیا۔

حقیقتاًسانحہ 9 مئی کے بعد پاکستانی عوام ایک نئےجوش اورولولےسےپھرمتحرک ہوئی اور اسے ملک دشمن عناصر کی بخوبی پہچان ہوئی، 9 مئی کے اندوہناک سانحے پر نہ صرف جلاؤگھیراؤ اور شہداکی یادگاروں کی بے حرمتی کی گئی بلکہ سوشل میڈیا کا بھی بھرپورمنفی استعمال کیا گیا۔

- Advertisement -

اس سانحےکےبعدملک دشمن عناصریہ سمجھ بیٹھےتھےکہ پاکستان اب کبھی ترقی اوراستحکام کی جانب گامزن نہیں ہو سکے گا مگروہ یہ بھول چکے تھے کہ پاکستانی قوم ایک عظیم قوم ہے۔

ایک سال گزرجانےکےباوجودسانحہ 9مئی کےزخم آج بھی تازہ ہیں مگر دوسری جانب پاکستان مخلص قیادت کے زیر سایہ دنیا میں نام روشن کرنے کے لئے دن رات کوشاں ہے۔

پچھلےایک سال کےدوران پاکستان میں ترقی اورخوشحالی کونئی جہت ملی ہے، حکومتی اورعسکری کاوشوں سےاسپیشل انویسٹمنٹ فیسلیٹیشن سینٹرکاقیام ہواجس سے ملک میں زراعت، معدنیات، قدرتی وسائل اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کو نئی جہت ملی۔

ایس آئی ایف سی سے3سال میں100ارب ڈالرکی سرمایہ کاری متوقع ہےجبکہ2035تک1ٹرلین ڈالرجی ڈی پی کااضافہ متوقع ہے۔

پاک چین دوستی مزیدگہری ہوئی جس کے تحت سی پیک منصوبےمیں نئی روح پھونکی گئی، گرین انیشیٹوپروگرام کےتحت زراعتی شعبےمیں انقلابی تبدیلیاں متعارف کرائی گئیں جس سےملکی درآمدات میں خاطر خواہ اضافہ ہوا۔

پاکستانی معیشت کومستحکم کرنےکی مدمیں ڈالرمافیا،اسمگلنگ،ذخیرہ اندوزوں،بجلی چوروں اورمنشیات فروشوں کیخلاف کامیاب کریک ڈاؤن کیے گئے۔

پچھلےایک سال کےعرصےکےدوران اسٹاک ایکس چینج ملکی سطح کی بلند ترین حدوں کو چھو گیا۔

آرمی چیف ملکی ترقی کابیڑااٹھاتے ہوئےامریکا، چین، ازبکستان،متحدہ عرب امارات،ایران اورسعودی عرب کے کامیاب دور کرتے ہوئے بڑی تعداد میں غیر ملکی سرمایہ کاری کو پاکستان لانے میں کلیدی کردار ادا کیا۔

پاکستانی افواج کی مخلص قیادت نےملک سےدہشتگردی کے ناسورکوجڑسےختم کرنے کے لیے موثر اقدامات کیے جن میں غیر قانونی افغان باشندوں کی اپنے وطن محفوظ واپسی، دہشتگردوں کی کمین گاہوں کی نشاندہی اور پاکستانی عوام کے تعاون سے ملک بھر میں دہشت گردی کے خلاف کامیاب آپریشنز کا انعقاد شامل ہے۔

پاک فوج نے18ہزارسےزائد انٹیلی جنس بیسڈآپریشنزکیےجس میں 570سےزائددہشت گرد جہنم واصل،5 ہزار سے زائد گرفتار ہوئے۔

دوسری جانب سوشل میڈیاکےذریعےمنفی پروپیگنڈاسازی کابھی منہ توڑ جواب دیاگیا جس کی واضح مثال حالیہ انتخابات میں ملک دشمن عناصر کی شکست ہے۔

بلاشبہ پچھلاسال پاکستانی سالمیت اور استحکام کے لیے نہایت بھاری اور گراں قدر سال تھا مگر اب پاکستان بلا شبہ ایک روشن مستقبل کی جانب رواں دواں ہے۔

ملکی خوشحالی کی جانب بڑھتے قدم اس بات کی عکاسی کرتے ہیں کہ ہم سب ایک ہو کر پاکستان کے لیے کام کریں تو وہ دن دور نہیں ہے جب دنیا میں ہم اپنا نمایاں مقام حاصل کر لیں گے، جیسا کہ ہمارے قائد اعظم نے فرمایا کہ دنیا کی کوئی بھی قوت پاکستان کو ختم نہیں کر سکتی۔

Comments

اہم ترین

لئیق الرحمن
لئیق الرحمن
لئیق الرحمن دفاعی اور عسکری امور سے متعلق خبروں کے لئے اے آروائی نیوز کے نمائندہ خصوصی ہیں

مزید خبریں