جمعرات, مئی 23, 2024
اشتہار

کراچی کا موسم کیسا رہے گا؟ محکمہ موسمیات کا اہم بیان

اشتہار

حیرت انگیز

کراچی: محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ کراچی میں آج دن میں موسم خشک رہے گا، جبکہ شہر کا موجودہ درجہ حرار ت 21 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ دن میں درجہ حرارت 27 سے 29 ڈگری سینٹی گریڈ رہنے کا امکان ہے، جبکہ کراچی میں بارش کاکوئی امکان نہیں۔

جبکہ چمن شہر میں شدید سردی کی لہربرقرار ہے، دوبندی،خواجہ عمران کے پہاڑی سلسلوں پر بارش اور برفباری سے سردی کی شدت میں مزید اضافہ ہوگیا، شہر کا درجہ حرارت منفی 1،دوبندی میں منفی 4 ریکارڈ کیا گیا۔

- Advertisement -

دو خواجہ عمران اور کوژک ٹاپ میں درجہ حرارت منفی 3 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا، سرد ہوائیں چلنے سے موسم میں خنکی بڑھ گئی ہے۔

دوسری جانب آزادکشمیر سمیت ملک کے مختلف علاقوں میں برفباری اور بارشوں کے سبب معمولات زندگی بریُ طرح متاثر ہوئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق گلیات میں برفباری سے متعدد سیاح پھنس گئے ہیں۔ مری روڈ پر کئی گھنٹے گزرنے کے باوجود برف نہ ہٹائی جا سکی۔

گلیات جانے والی مرکزی شاہراہ پر گاڑیاں پھنس گئیں۔ مرکزی شاہراہ کے ساتھ درجنوں دیہاتوں کی رابطہ سڑکیں بھی بند ہیں۔ ریسکیو 1122 کے اہلکار سیاحوں کو نکالنے کیلئے پہنچ گئے ہیں۔

لوئرچترال میں برفباری سے چترال دیر روڈ بند ہونے سے متعدد گاڑیاں پھنس گئی ہیں جنہیں ریسکیو کرنے کے لیے پولیس اہلکار اور دیگر ادارے امدادی کارروائیاں جاری رکھے ہوئے ہیں۔

باغ آزادکشمیر اور گردونواح میں بارش اور برفباری سے رابطہ سڑکیں بند ہو گئی ہیں۔ منہاسہ میں لینڈسلائیڈنگ کے باعث باغ مظفرآباد راولپنڈی روڈ بند ہو گئی ہے۔

گلگت، غذر اور دیامر میں زلزلے کے شدید جھٹکے

باغ آزاد کشمیر میں شدید بارشوں سے ندی نالوں میں طغیانی ہے اور صورتحال کے پیش نظر ایلیمنٹری بورڈ کے 20 اور 21 فروری کو ہونے والے پرچے منسوخ کر دیے گئے ہیں۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں