The news is by your side.

Advertisement

کراچی عمارت منہدم، ریسکیو آپریشن مکمل، اموات 27 تک پہنچ گئیں

کراچی: شہر قائد میں زمیں بوس ہونے والی عمارت کے ملبے سے مزید لاشیں نکال لی گئیں جس کے بعد جاں بحق افراد کی تعداد 27 تک پہنچ گئی۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق کراچی کے علاقےگلبہار میں واقع رضویہ سوسائٹی میں منہدم ہونے والی عمارت کا ریسکیو آپریشن مکمل کرلیا گیا، ٹیمیوں نے عمارت کو کلیئر قرار دے دیا۔

ریسکیو حکام کے مطابق عمارت کے ملبے سے 27 افراد کی لاشیں نکالیں گئیں، امکان ہے کہ اب ملبے میں کسی شخص کی لاش موجود نہیں ہے۔ ریسکیو حکام کے مطابق ملبہ اٹھانےکا کام جاری ہے جو جلد مکمل کرلیا جائے گا۔ ایک ہی گھر کے 7 افراد کی میتیں تدفین کے لیے میرپور خاص منتقل کردی گئیں، جن میں دو بیٹیاں، ماں، باپ اور تین بھائی شامل ہیں۔

مزید پڑھیں: رضویہ عمارت زمین بوس ہونے کاواقعہ، جاں بحق افراد کی تعداد20 ہوگئی

ملبے سے سفیان نامی اُس نوجوان کی لاش بھی نکال لی گئی جو اپنے بھائی سے پہلے روز موبائل فون کے ذریعے رابطے میں تھا اور مدد طلب کررہا تھا، سفیان نے بھائی نے نوجوان کو تسلیاں بھی دی تھیں۔

ایک روز قبل ملبے سے مزید پانچ لاشیں نکالی گئیں تھیں جس کے بعد جاں بحق افراد کی تعداد 20 تک پہنچ گئی تھی، تمام لاشوں کو ضابطے کی کارروائی کے بعد ورثاء کے حوالے کردیا گیا۔

یہ بھی پڑھیں: کراچی: عمارت منہدم ہونےکا واقعہ، بھائی ملبے تلے دبنے والے نوجوان کو تسلیاں‌ دیتا رہا

یاد رہے کہ جمعرات کی دوپہر گلہبار نمبر دو کی پھول والی گلی میں پانچ منزلہ رہائشی عمارت اُس وقت زمیں بوس ہوئی تھی جب اُس پر چھٹی منزل ڈالی جارہی تھی۔

دوسری جانب غیرقانونی تعمیرات میں ملوث سندھ بلڈنگ کنٹرول اتھارٹی کے افسران اور ملازمین اچانک روپوش ہوگئے ہیں اور اُن کے تمام نمبرز بند ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں